• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • yessyca

God morgon tjejer och gott nytt år!
    Tyvärr så blev det sMF som jag trodde Obestämd
    Började ju få ljust ljust bruna flytningar i fredags och igår så började jag blöda Rynkar på näsan
    Kommer inte längre att va aktiv i tråden längre och tar bort mig från BF-listan.
    Men jag kommer nog att kika in o se så allt är bra emellanåt.
    Två MF på raken nu, inte kul alls. Vet inte vad man kan göra för att förhindra det? Kanske vore bra att vänta en cykel kanske?

Hoppas att alla era plus stannar och stoooort lycka till! Solig KRAAAAM

• LillStinis

Lilla gumman, vad tråkigt. Jag har hört att man ska vänta lika länge som den graviditeten varade. Jag vet inte om det stämmer. Kämpa på. Kram

• Alicias

Åh nej vad tråkigt att höra yessyca! Hoppas att du återhämtat dig fort! Jag fick två mf efter varandra i höstas och sen väntade jag en gång och hade mens. Nu är jag gravid tredje gången och det känns *peppar peppar* stabilare. Jag köpte nattljusolja för att få mer hormonellbalans, inte för att jag hade problem med menscykeln utan mest för att jag inbillat mig att kroppen kanske behöver det efter mf. Har ingen aning om det hjälper men den här gången känns det som sagt lite stabilare på något sätt. Stor kram, håller tummarna för att det snart blir din tur igen!!

• Lycklig och glad

Hej! Jag fick den finaste nyårspresent man kan tänka sig! Plus på stickan. BF 7 september... Alltså är jag i vecka 5 eller 6. Kan inte riktigt räkningen än ;) Nu gäller det att hålla tummarna bara!

• ettplusett

Jag har få symptom men de är starka. Sjukt ont i brösten och blir arg och irriterad på sambon hela tiden.
    Vi har ett namn för en pojke men jag tycker att det är jättesvårt med tjejnamn.
    Är såååå sugen på att berätta för alla i min närhet men hittills vet bara två andra. Min bästis för att hon var som en hök på mig och en annan kompis som också försöker bli med barn. Förhoppningsvis är hon det nu, igår var hennes mens försenad två dagar. :)

• Enniie

Nej, faktiskt inte. Vi har tatt reda på dom andra tre, men denna gång så ska vi faktiskt inte göra set. Vi får väl se om du lyckas hålla oss sen på ul.

• Dag och natt
    yessyca: Vad tråkigt att det var mf Det spelar nog ingen roll om ni försöker direkt eller väntar en månad, men gör det som känns rätt för er! Vissa blir gravida igen och det går bra, och andra fungerar det inte för. Om du *peppar peppar* tyvärr får ytterligare ett till mf har du iaf rätt till utredning! Kan vara skönt att veta och ha i bakhuvudet. Vi hann påbörja en utredning nu i dec men så var jag redan gravid vid första samtalet med läkaren utan att jag då visste om det. Lycka till och hoppas att du snart blir gravid igen! Kram!

Grattis till alla nya plus i tråden!

Vi har berättat för min familj redan och några vänner till mig vet också om det.  Vi har blivit så luttrade att vi bara berättar det rakt upp och ned för våra närmaste, lite "ja nu är vi gravida igen och vi kan bara hoppas på att det ska gå bättre den här gången". Lite tråkigt att inte vara sprudlande glad men man orkar inte riktigt hoppas på samma sätt längre och vill inte heller lura familjen om att det faktiskt kommer gå bra den här gången. Därför tänker vi inte på namn heller ännu utan det tar vi när det kommit en bra bit på vägen. 

Symtom: Lite spända bröst, molvärk, tröttare och törstigare och går därför lite oftare på toa nu än tidigare.

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Together90

Kan vi inte rada upp våra symtom lite typ såhär??

Together90 Vecka 4 - Illamående, lite ömma bröst, halsbränna till och från, stickningar i livmodern

ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • LyckligJ

Hej, jag hoppar gärna in här med! Bf 2 september :) har en liten kille på 9 månader här hemma så det kommer bli full rulle framöver ;)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012