yessyca: Vad tråkigt att det var mf

Det spelar nog ingen roll om ni försöker direkt eller väntar en månad, men gör det som känns rätt för er! Vissa blir gravida igen och det går bra, och andra fungerar det inte för. Om du *peppar peppar* tyvärr får ytterligare ett till mf har du iaf rätt till utredning! Kan vara skönt att veta och ha i bakhuvudet. Vi hann påbörja en utredning nu i dec men så var jag redan gravid vid första samtalet med läkaren utan att jag då visste om det. Lycka till och hoppas att du snart blir gravid igen! Kram!
Grattis till alla nya plus i tråden!
Vi har berättat för min familj redan och några vänner till mig vet också om det. Vi har blivit så luttrade att vi bara berättar det rakt upp och ned för våra närmaste, lite "ja nu är vi gravida igen och vi kan bara hoppas på att det ska gå bättre den här gången". Lite tråkigt att inte vara sprudlande glad men man orkar inte riktigt hoppas på samma sätt längre och vill inte heller lura familjen om att det faktiskt kommer gå bra den här gången. Därför tänker vi inte på namn heller ännu utan det tar vi när det kommit en bra bit på vägen.
Symtom: Lite spända bröst, molvärk, tröttare och törstigare och går därför lite oftare på toa nu än tidigare.