• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Bumblan
    Issi skrev 2012-01-01 22:26:58 följande:
    Så roligt att vi kan följa varandras symptom osv :) ngn som har en bra lista på vad man skall undvika i matväg? Blir förvirrad av alla direktiv... :)
    Ja, man blir ju knäpp av kostråden såhär i början. Men livsmedelsverkets sida är nog bäst, går man in på forum och bloggar och sånt blandas lätt andras åsikter in och då kan det bli ännu snårigare.

Jag undrar verkligen vad de andra nyårsgästerna och värdparet trodde igår när jag helt plötsligt skulle ha samma mat och dryck som den nyligen annonserat gravida värdinnan... Jag trodde min sambo hade sagt att jag åt penicillin, men när vi kom hem inatt sa han att det hade han helt missat att säga... Förvånad Så det finns väl en risk att de misstänker något. Men men.
  • Enniie

AngelinFear: jag och min sambo var bara tsm i 3 mån när vi plussade med första barnet, och nu plussar vi tredje. Känns det rätt så är det de, så strunta i ev kommentarer bara. NI är ju glada, o de är ju de som är huvudsaken.

• Enniie

Förövrigt så har jag knappt några symtom alls. Lite små illamående då o då, trött, men inget annat. Jag har helt ärligt inte fattat att jag är på smällen än.

• AngelinFear
    Enniie skrev 2012-01-01 22:43:11 följande:
    AngelinFear: jag och min sambo var bara tsm i 3 mån när vi plussade med första barnet, och nu plussar vi tredje. Känns det rätt så är det de, så strunta i ev kommentarer bara. NI är ju glada, o de är ju de som är huvudsaken.
    Sant de, får tuffa till mig för detta är ju något vi båda verkligen vill när vi också bestämt namn redan haha :P
  • AngelinFear
    Enniie skrev 2012-01-01 22:44:54 följande:
    Förövrigt så har jag knappt några symtom alls. Lite små illamående då o då, trött, men inget annat. Jag har helt ärligt inte fattat att jag är på smällen än.
    Jag kan inte heller fatta att jag är på smällen... Jag är bara extremt trött och hungrig och mår illa om jag inte får äta den maten jag vill haha :P Men de kanske gör de lite verkligare att jag börjar få bristningar på höfter, lår och brösten *gillar inte*
  • Enniie

Eh, välkommen till min klubb! Här har man bristningar lite överallt. Dom bleknar med tiden och så vänjer man sig. Och sen så får man ju någonting för det också.

• AngelinFear

Hehe ja, de är väl de mest med bristningar att man får något fint utav de! :)

• MiaMy

Hej!
    Jag är ny här.
    Jag plussade igår (nyårsafton) och blev helt chockad! Sambon blev nog också förvånad.
    Men nu är vi glada och fnissiga :)
    Det kniper i magen nu och då...

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012