• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • LöjligaFamiljen

Ja man ska inte använda den för mkt. Men är bra då man kan lugna nerverna lite...

Vi kommer inte att gå ut med grav förän efter rul tror jag...

• Issi

Har inte berättat för ngn, vill vänta tills det känns mer "säkert"

• N1987

Jag har berättat för min närmsta vän och sambon så klart. Kommer nog berätta för kollegorna imorgon men familjen och övriga för vänta ett tag till :)

• Lillafian

Berättade för mina föräldrar igår vid tolvslaget, kändes helt rätt Skrattande
    Makens föräldrar väntar vi med tills efter v 12. Detta för att de inte bor i närheten av oss.
    Mina föräldrar hade märkt ganska snart på mig vad som är på g så lika bra att berättaGlad

Hoppas ni hade en härlig nyårsafton !    

• Smurfan87

Kunde inte hålla det hemligt eftersom mina bästa vänner visste när vi skulle åka och insemineras sen kunde de ju räkna ut när jag ungefär visste. Och nej jag är ursel på att ljuga, börjar skratta direkt.... Hopplös så

• Eddies
    Lillafian skrev 2012-01-01 19:31:58 följande:
    Berättade för mina föräldrar igår vid tolvslaget, kändes helt rätt Skrattande
    Makens föräldrar väntar vi med tills efter v 12. Detta för att de inte bor i närheten av oss.
    Mina föräldrar hade märkt ganska snart på mig vad som är på g så lika bra att berättaGlad

Hoppas ni hade en härlig nyårsafton !    
    vi berättade också på tolvslaget åt mina svärföräldrar, imorgon berättar vi till mina föräldrar
  • LillStinis

Vi har berättat för familjerna. Ska eventuellt berätta för min kompis imorgon. Allt annat väntar jag med så länge jag kan. Mins tom v 14-15.

• Eddies

är det bara jag som har fegat ur när det kommer till å ligga ?

fast å andra sidan har vi jobbat om varandra och de nätter/kvällar vi varit vakna tillsammans har vi legat och pratat i timmar om framtiden och vår bebbe :):)

Men det känns lite läskigt att ha sex  liksom.. Eller så kanske min sexlust försvann som ett jäääävligt dåligt symptom.... ska nog hem snart och förföra min man för att bekräfta om de är så eller inte...

• Smurfan87

Jo så hade vi det med men i går blev det dubbla omgångar så lusten fanns där nu iaf. Ja jag hade för ont innan och visst rädslan för att förstöra nått fanns där med.

Hem och förför du! :D
    Vissa säger att det gör ungen skada utan istället nytta för det bidrar till mer rörelse på blodet där nere :)

• AngelinFear
    Enniie skrev 2012-01-01 18:20:00 följande:
    Vet inte om jag frågat innan, men gör det igen. (har superdåligt minne) Har ni berättat för omgivningen än?
    Jag har berättat för min närmaste vän och mamma & pappa, men inte för min pojkvän då vi båda tycker de är lite för personligt att berätta en såpass stor sak över telefon/internet. Dock har han sina aningar när jag sover nästan för jämnan :P  - ska berätta på torsdag till honom när han kommer hit :)
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012