Vi som väntar smått i September 2012
Testade positivt igår (29/12), räknade med ägglossning runt 10-15 dec så jag bör ju landa i september någon gång : )
Testade positivt igår (29/12), räknade med ägglossning runt 10-15 dec så jag bör ju landa i september någon gång : )
Jag vet inte vilken vecka jag är i, hade ÄL någonstans runt 10-13 december enligt uträkning men är ej säker eftersom jag inte riktigt har koll på min cykel. Isf skulle jag vara i v 5. Kan BM räkna ut detta mer exakt eller hur går det till? Har inte så mkt symptom, är trött och har molvärk i korsrygg och livmoder, känns lite skönt faktiskt så man vet att det är ngt på gång : )
Blir det inte v 6 då ? =) jag är helt okunnig på detta =)
Har inte berättat för ngn, vill vänta tills det känns mer "säkert"
Så roligt att vi kan följa varandras symptom osv :) ngn som har en bra lista på vad man skall undvika i matväg? Blir förvirrad av alla direktiv... :)
Är i v 5+6 (v 6). Har börjat bli extremt hungrig typ hela tiden framförallt på kvällarna, ngn annan som också är det? Problemet är dock att jag samtidigt mår lite illa så jag är inte så sugen på maten i sig =) Kanske därför jag är hungrig :D