• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Enniie

Från vecka 12 var det när jag köpte min angelsound. Men det var 2007 det. Jag hörde hjärtljudet den veckan iallafall. kolla på Tradera, jag har sett en hel del ute där. Jag sålde min efter andra barnet då vi trodde att det var sista.

• N1987

Starkare på Stickan i morse på BIM -1 och jag börjar tro på att jag är gravid! :) Det har börjat ila som bara den i magen idag och ibland ilar det ner i benen. Nån som vet vad det kan vara och om det är normalt?

• sophiejennifer
    N1987 skrev 2012-01-01 13:11:38 följande:
    Starkare på Stickan i morse på BIM -1 och jag börjar tro på att jag är gravid! :) Det har börjat ila som bara den i magen idag och ibland ilar det ner i benen. Nån som vet vad det kan vara och om det är normalt?

Låter som helt normal växtvärk :)
  • N1987

Sophiejennifer: Hoppas det! 4 tidiga MF gör ju att man blir lite onödigt orolig ibland..;) Hur mår ni andra tjejer?

• LillStinis

Jag mår strålande idag! Hade lite körigt med humöret igår, men idag verkar det lugnt. Växtvärken finns där som en bekräftelse. Inget illamående än (V5) så jag boostar med nyttigheter. Det två förra gångerna blev jag illamående i V7.

• kavajen

Jag har inte trott att jag har haft så mycket symtomer, men efter igår så börjar jag förstå att jag har det! Under hela kvällen så kissade jag ungefär 4 gånger mer än alla andra, jag vart hungrig typ bara 2 timmar efter vi ätit och jag satt och halvsov i soffan vid 10, haha! Men det är väl så det ska vara

Nu har snön kommit, har den kommit hos några fler? Det var rätt omöjligt att köra bil märkte jag då de inte har plogat eller saltat än! 

• N1987

Spännande att höra om allas symptom! Jag känner inte av alls lika mycket som ni andra.. Bara dom där förbaskade ilningarna och ömma bröst men brösten kan nog bero en hel del på progesteronet jag tar. Jag är iof bara i v. 3+6 idag.. :(

• Smurfan87

M1987 symtomen kommer! :) lovar att de kommer på BIM dagen. Jag njuter av att jag inte mår illa än iaf, har alla andra symtom. Är nu 5+1

• AngelinFear
    Enniie skrev 2012-01-01 11:30:22 följande:
    Åh, tänk om man fick sova middag. hungrig är jag jämt ändå. Hoppas på att få gå upp lite snart, men det lär jag ju göra då jag typ nästan lever på choklad och ostbågar. hoppas ni alla hade ett bra nyårsfirande! Här var dom två stora barnen valna till 00.30 inatt, dom kämpade på bra för att få se alla fyrverkerier, och det tog dom inte mer än ett par min att somna. Den minsta sov igenom allt. Själv var jag dötrött redan 3 timmar innan midnatt. Hehe
    Hehe jag passar då på innan jag går ut på praktik om upp till 2 veckor, och liksom dig var jag också dödstrött 3 timmar innan midnatt igår :P
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012