• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • yessyca
    Eddies skrev 2011-12-31 08:51:25 följande:
    haha jag me !! jag är 4+1 och magen är som en ballong, det måste ju vara tarmarna som bereder plats :D sen, lite detaljerat, så är jag himla nödig hela tiden, inte bara kissnödig !!! är det någon annan som har det likadant?
    Tänkte precis fråga detsamma, skiter som en häst! Flört Fattar inte varför, minst 2ggr om dagen, som jag inte gjort innan Tungan ute kissnödig är jag å, men det är inte så himla stor skillnad på innan faktiskt..
  • yessyca
    LillyRose skrev 2011-12-31 09:11:18 följande:
    7+3 när jag började blödda
    Jo, då förstår jag att det tog mkt längre tid, om man får blödning runt BIM så brukar det inte dröja länge förrän du får ett negativt test. Beklagar så Rynkar på näsan
  • Lillafian

Ansluter mig här Glad
    Plussade på Bim-1 och väntar nu vårt första barn, tänka sig att det gick på första försöket. Trodde vi aldrigDrömmer
    Nu sitter jag här med ömmande bröst, illamående och molvärk. Flåsar och stånkar som bara den och att träna handboll som jag alltid gjort flera gånger i veckan är nu historia.. Men det är det ju definitivt värt! Det bor ju en liten i min mage och den känslan är oslagbar!  

Hur mår ni andra som plussat??

Enligt första uträkning är bf 4 september, vilket är lite kul då det är min brors födelsedagTungan ute
    Dock kommer det givetvis förändras.. Flört

Gott nytt år till er alla där ute!{#emotions_dlg.flower} Ser fram emot ett spännade och lyckligt år!        

• Enniie

Kliver också in här, med bf 3e september. Väntar fjärde barnet. Men jag kan inte öppna bf-tråden? Kanske bara för att jag är inne via ajfönen. förövrigt så känner jag ingenting. Hade lite illamående några dagar, annars är jag bara trött. testade två starka positiva test bim -1. Har ni berättat för andra än?

• kavajen

Grattis Lillafian & Enniie

Jag har berättat för mina två närmaste vänner och min mamma, och det är för att jag är ensam och då ville jag ha någon att prata med men alla andra får vänta tills tidigast v.12! Ska försöka hålla mun till efter RUL  

• Enniie

Jag hade tänkt vänta till kub. Då har man gått lite längre. Dock så vill sambon gärna berätta nu, men har får gott vänta.

• LyckligFru

Fick ett plus den 29:e på bim-2 och har inte riktigt förstått att det är sant :) det bli andra barnet, har en dotter som är född i mars-11 så alltså lite på 9 månader nu.
    Ungefärligt BF blir väl 7 september. Känns härligt att vara gravid igen :) 

• ÄngelnDennis
    Enniie skrev 2011-12-31 11:46:25 följande:
    Kliver också in här, med bf 3e september. Väntar fjärde barnet. Men jag kan inte öppna bf-tråden? Kanske bara för att jag är inne via ajfönen. förövrigt så känner jag ingenting. Hade lite illamående några dagar, annars är jag bara trött. testade två starka positiva test bim -1. Har ni berättat för andra än?
    Kul att se en till ung som väntar sitt fjärde barn! Grattis! {#emotions_dlg.flower}
  • anirahtak
    Eddies skrev 2011-12-31 08:51:25 följande:
    haha jag me !! jag är 4+1 och magen är som en ballong, det måste ju vara tarmarna som bereder plats :D sen, lite detaljerat, så är jag himla nödig hela tiden, inte bara kissnödig !!! är det någon annan som har det likadant?
    Japp, samma här :)
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012