• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • LillyRose
    ÄngelnDennis skrev 2011-12-30 14:36:26 följande:
    Hejsan igen tjejor! 

Idag var jag in till läkaren och ska på VUL om 2 veckor ( är då i vecka 7 (6+3) ) Jag återkommer in i tråden efter det om allt går bra. Ska dit fredagen den 13:e januari.. (Oturs dag) så vi får se hur det går.

Grattis alla som kommit in ny {#emotions_dlg.flower} 
    Varför vul? Ska med på vul 18 januari och då är jag också 6+3
  • Hoppas på en 3a

Hej tjejer... Har ni plats för en till? Gjorde ett tidigt test idag har BIM 1:a januari men lyckades få fram ett plus på stickan tydligen... Hoppas verkligen den vill stanna denna gång. Fick MF i september :(

• StarStruck

Fick superstarkt + på cb idag, det var knallblått efter 10 sek, en jättestegring på 3 dagar

• LillStinis

Grattis StarStruck och Hoppas på en 3:a!!!

• anirahtak
    yessyca skrev 2011-12-30 13:52:41 följande:
    Okej, har inte kommit så mkt mer, och de var ljust ljust bruna. Typ beiga, håller tummarna! Drömmer
    Kommer du ihåg när du fick dessa flytningar, var det i början av graviditeten?
    Ja, det var bara typ 3-7 dagar efter att jag plussat så jag var såklart orolig, men de försvann efter några dagar..:)
  • anirahtak
    AnnikiA skrev 2011-12-30 15:18:59 följande:
    Finns det någon här som har plussat UTAN att haft några grav symtom? :) Tacksam försvar!
    Ja jag hade då inga symtom alls när jag plussade..båda graviditeterna har symtomen kommit först samma dag eller någon dag efter att jag plussat..
  • AnnikiA
    anirahtak skrev 2011-12-30 18:08:38 följande:
    Ja jag hade då inga symtom alls när jag plussade..båda graviditeterna har symtomen kommit först samma dag eller någon dag efter att jag plussat..
    Skönt att höra :) Då kanske det finns hopp än :D
  • AnnikiA
    Idahh skrev 2011-12-30 15:46:44 följande:
    Med sonen hade jag inte ett enda symptom förrens i vecka 8.
    Åh vad bra :) Då finns det hopp än :D
  • Idahh

Buhu, började känna hur jag fick sån stark movärk och nu kommer tyvärr blod

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012