• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • ÄngelnDennis

Hejsan igen tjejor! 

Idag var jag in till läkaren och ska på VUL om 2 veckor ( är då i vecka 7 (6+3) ) Jag återkommer in i tråden efter det om allt går bra. Ska dit fredagen den 13:e januari.. (Oturs dag) så vi får se hur det går.

Grattis alla som kommit in ny {#emotions_dlg.flower} 

• LillStinis

Jag ska kolla kosten med bm, men vill gärna höra vad ni tycker. Jag brukar köra mycket GI, tror ni det är lugnt att hålla nere på kolhydraterna? Äter massor med frukt och grönt, fisk, fågel och kött. Det är inte för att gå ner i vikt, för det gör jag inte och behöver inte. Jag mår bra av att inte äta så mycket av bröd, pasta, ris och potatis.

• yessyca

Vi är båda 26 år gamla och detta är vårat första barn Drömmer
    På nyår blir det parmiddag hos några vänner, ska bli hur mysigt som helst {#emotions_dlg.flower}

• AnnikiA

Finns det någon här som har plussat UTAN att haft några grav symtom? :) Tacksam försvar!

• Dag och natt
    LillStinis skrev 2011-12-30 14:53:03 följande:
    Jag ska kolla kosten med bm, men vill gärna höra vad ni tycker. Jag brukar köra mycket GI, tror ni det är lugnt att hålla nere på kolhydraterna? Äter massor med frukt och grönt, fisk, fågel och kött. Det är inte för att gå ner i vikt, för det gör jag inte och behöver inte. Jag mår bra av att inte äta så mycket av bröd, pasta, ris och potatis.
    Det tror jag inte är någon fara, om det är så att du faktiskt inte mår bra av kolhydrater. Inför en framtida förlossning brukar det vara bra att ladda med kolhydrater för att man ska orka ta sig igenom den på ett bra sätt men hör med din BM om det sen - är ju inte direkt nära förlossning nu.
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • sexhundra

Jag plussade utan symptom! Mina kom efter pluset.. Gjorde mina ganska tidigt.

• Idahh
    AnnikiA skrev 2011-12-30 15:18:59 följande:
    Finns det någon här som har plussat UTAN att haft några grav symtom? :) Tacksam försvar!
    Med sonen hade jag inte ett enda symptom förrens i vecka 8.
  • Smurfan87

Jag är 24 och sambon 28 vårt första barn. Helt nojjig över allt. Vi firar nyår i trysil själva så vi kommer iaf inte väcka några misstankar :)

• LillyRose

Jag är 32 och min man 33! Han har två barn sedan innan och jag tre så detta blir vårt sjätte . Men sen stänger min fabrik för alltid

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012