• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Enniie

ÄngelnDennis: tillhör du också den "yngre" generationen? Dock så känner jag mig inte som dryga 23, men det är ju en annan femma.

• ÄngelnDennis
    Enniie skrev 2011-12-31 13:45:35 följande:
    ÄngelnDennis: tillhör du också den "yngre" generationen? Dock så känner jag mig inte som dryga 23, men det är ju en annan femma.
    Ja jag är 21 år Nej visst äre så.
  • Enniie

Jag gjorde aldrig kub-test med dom andra, så jag vill gärna göra det denna gång. sen får man med bilder också för den delen, och att då kläcka nyheten och samtidigt visa bild, gör det hela lite mer verkligt.

• StarStruck

Jag har aldrig behövt sova middag sen jag var i den åldern, idag krävdes 2 timmar och jag är fortfarande trött!

• yessyca

Häjj brudar!
    Tror tyvärr det är MF på gång för mig å Gråter
    De bruna flytningarna har eskalerat under dagen och är typ brunröda nu.
    Inget färskt blod har kommit, men känns ganska hopplöst Obestämd
    Det enda som skiljer sig från förra månadens MF är att testen idag har visat en hcg höjning.
    Åkte in på akuten pga att jag haft kraftig molvärk ett tag, men dom kunde inte hjälpa mig mer under jourtid än att jag skulle avvakta och ringa kvinnokliniken på måndag Skrikandes

Hoppas på ett fint 2012 för oss alla Hjärta

Gott Nytt År! Skål

• LyckligFru
    yessyca skrev 2011-12-31 17:26:23 följande:
    Häjj brudar!
    Det enda som skiljer sig från förra månadens MF är att testen idag har visat en hcg höjning.
    Åkte in på akuten pga att jag haft kraftig molvärk ett tag, men dom kunde inte hjälpa mig mer under jourtid än att jag skulle avvakta och ringa kvinnokliniken på måndag Skrikandes

Gott Nytt År! Skål
     Vi ska hålla tummarna för det bästa! jobbigt att dom inte kunde undersöka dig osv... skulle kanske känts bättre att få något sorts svar även om det är svårt för dom att kunna se något på vul men ändå... hoppas på det bästa!!

Gott nytt år alla, 2012 är året då vi ska få våra små även om det i mina öron låter som en heeel evighet till september :)
  • LillyRose
    yessyca skrev 2011-12-31 17:26:23 följande:
    Häjj brudar!

Gott Nytt År! Skål
    Håller tummarna för dig! Tipsar att du kan se på cd digital med veckoindikator om hcg går ner!
  • Enniie

Yessyca: Jag hoppas att kroppen bara spökar för dig och att det inte är något mer än så! Jag skulle faktiskt lätt kunna gå o sova nu, men snart ska det ätas mat (pizza nu till nyårskvällen) sen ska minstingen läggas. Men dom två stora ska va uppe till 12-slaget för att se fyrverkerierna. Undrar vem som somnar först, jag eller kidsen?

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012