• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • LöjligaFamiljen

Jag är 25 och väntar fjärde barnet :)

• Dag och natt

yessyca: Håller ändå tummarna att det inte är mf! {#emotions_dlg.flower}

Jag verkar tillhöra den äldre skaran i tråden, 31 år här.

Nu är det bara några timmar kvar på året så Gott nytt år till er och hoppas att allt går bra för oss alla! Här dricks det alkoholfritt vin ikväll.  Skål 

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • LillStinis

Ja du Havsklippan, jag är 30 och får väl också räknas som gammal. Jag var ju 20 nyss! ;)
    Måste fråga, vad är kub test?

• Charlotte1987

Hej tjejer! Jag hoppas att få följa er då jag fortfaranfe väntar på mitt förhoppningsvisa plus. Jag är just nu på bim+7 men inget plus vilket oroar mig. Så får väl se om jag hojtar till något mer Gott nytt år på er!

• N1987

Är världens lyckligaste som äntligen får joina en BF-tråd! Plussade idag på BIM-2! Snacka om världens bästa nyårspresent :) Har 4 MF bakom mig så jag ropar inte hej ännu.. Ska tillägga att jag nyss fyllt 24, bor i Sthlm och har inga barn sedan tidigare.. Förutom djuren då!

• Smurfan87

Härligt med många 87:or :)

Lottie: ring BM, har en vän som aldrig plussade men hon var gravid ändå :)

• N1987

Är vi många 87or smurfen? Kul i så fall! Har inte hunnit gå igenom tråden men jag ser fram emot att lära känna er alla! :)

• Dag och natt
    LillStinis skrev 2011-12-31 22:22:44 följande:
    Ja du Havsklippan, jag är 30 och får väl också räknas som gammal. Jag var ju 20 nyss! ;)
    Måste fråga, vad är kub test?
    KUB-testet består av två delar, ett blodprov och ett ultraljud. På ultraljudet mäter man vätskespalt i nacken på fostret och dessa två resultat tillsammans visar på sannolikheten för att fostret t.ex. har Downs syndrom (inte ATT fostret har det utan bara sannolikheten). Oftast erbjuds KUB-testet bara för de som är över 35, men jag blev erbjuden att göra det av min BM eftersom vi hade haft ett mf och jag var nästan 30 då. Kan säga att det var tack vare att vi gjorde ultraljudet då runt vecka 13 som gjorde att läkarna i v 19 förstod att Wilma inte växte som andra barn (för att de kunde följa hennes tillväxtkurva och då såg att det var alldeles för liten tillväxt), så vi var oerhört tacksamma att vi hade gjort testerna då där tidigare. 
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Charlotte1987
    Smurfan87 skrev 2011-12-31 23:03:01 följande:
    Härligt med många 87:or :) Lottie: ring BM, har en vän som aldrig plussade men hon var gravid ändå :)

Jag har funderat på det. Men vad kan de göra där förrutom att ta deras tester? Hur långt gången var din vän då?
  • kavajen
    Charlotte1987 skrev 2012-01-01 01:49:01 följande:
    Jag har funderat på det. Men vad kan de göra där förrutom att ta deras tester? Hur långt gången var din vän då?
    Dom kan kolla hcg-nivån genom blodprov och/eller göra ett VUL
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012