• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • AngelinFear

Jag är 23 år och plussade iförrgår! :D

• Eddies

gick in i vecka 5 igår :) 4+2 idag ! igår berättade vi för svärföräldrarna :) de blev väldigt lyckliga !

• AngelinFear
    Sunliight skrev 2011-12-27 12:35:56 följande:
    Hejsan!  

Får man hänga på här? Plussade svagt den 25/12 och igår tog jag ett digitalt som sa att jag var gravid Går in i v.5 imorgon enligt FL's räknare! Känns väldigt spännande det här Är dock LIVRÄDD för missfall! Har molandevärk i magen och tror hela tiden att det ska gå åt skogen! Puuh..

En fråga bara, vilken gravidapp använder ni er av? (Har android mobil) 
    Sådan är jag också rädd för, när jag har ont i magen ofta ;o :(
  • Eddies
    AngelinFear skrev 2012-01-01 07:45:09 följande:
    Sådan är jag också rädd för, när jag har ont i magen ofta ;o :(
    jag har också molvärk men jag ser det som ngt bra, livmodern växer !!! :) det känns ju verkligen att det är ngt där :)

Nu för tiden ägnar man sig mesta tiden åt att oroa sig och att lyssna på alla dont´s Jag orkar inte göra det, jag vill bara njuta !! jag orkar inte ens tänka att de första veckorna är kritiska. de är precis som vilken vecka som helst :D:D

kan ju dock tillägga att jag haft missfall en gång, då hann jag aldrig känna av dessa symtom ens, utan jag var i vecka 7 och kände ingenting. nu är jag i vecka 5 och känner massor :)

Så hoppas ni kan försöka och inte oroa sig, man går nog miste om så mkt då !! Men jag vet att det är svårt herre gud de är ju nästan de enda man kan tänka på !
  • LillyRose
    Eddies skrev 2012-01-01 08:05:08 följande:
    jag har också molvärk men jag ser det som ngt bra, livmodern växer !!! :) det känns ju verkligen att det är ngt där :)

Nu för tiden ägnar man sig mesta tiden åt att oroa sig och att lyssna på alla dont´s Jag orkar inte göra det, jag vill bara njuta !! jag orkar inte ens tänka att de första veckorna är kritiska. de är precis som vilken vecka som helst :D:D

kan ju dock tillägga att jag haft missfall en gång, då hann jag aldrig känna av dessa symtom ens, utan jag var i vecka 7 och kände ingenting. nu är jag i vecka 5 och känner massor :)

Så hoppas ni kan försöka och inte oroa sig, man går nog miste om så mkt då !! Men jag vet att det är svårt herre gud de är ju nästan de enda man kan tänka på !
    Tror inte heller man ska oroa sig för mycket!
  • AngelinFear
    ÄngelnDennis skrev 2011-12-28 22:54:03 följande:
    Hejsan tjejor!  

jag har ju inte så mycket symtom men en sak som hänt nu i 2 dagar är att jag kliver upp på nätterna ! Gör jag ALDRIG annars. Varför jag vaknar vet jag inte.. Jag försöker hitta på anledning till att kliva upp (bruka oftast sluta med att jag går till kylen) och sedan lägger mig igen för att somna.. Konstigt hur det kan bli..

Pratade med min barnmorska idag och vi inväntar svar från läkaren så det sätts in mediciner och att jag får göra VUL..    

Ibland slår det mig, vad har jag gjort? 3 barn och älsta är inte ens 4 år då !

Kram {#emotions_dlg.flower} 

Jag vaknar också mitt i natten, eller iaf mellan 4-6 och måste äta och vara vaken någon timma eller två för att somna om igen :P
  • AngelinFear
    Eddies skrev 2012-01-01 08:05:08 följande:

Jag är jättenojjig och går och oroar mig varje dag och kollar när jag är på toa och så för att jag är så rädd att ska bli MF :(
  • Eddies
    AngelinFear skrev 2012-01-01 08:15:19 följande:
    Jag är jättenojjig och går och oroar mig varje dag och kollar när jag är på toa och så för att jag är så rädd att ska bli MF :(
    vilken vecka är du i?
  • AngelinFear
    Eddies skrev 2012-01-01 08:27:26 följande:
    vilken vecka är du i?
    Enligt förlossningsuträknaren är jag 4veckor +1 dag
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012