• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • LöjligaFamiljen

Nu kommer den förlamande tröttheten smygandes! Håller på att somna i soffan nu framför hockeyn. Hur ska jag kunna hålla mig vaken imorn??

Har börjat bli jättetörstig med och uppblåst på kvällen...

• LillStinis

Aj då... Hoppas det inte är något allvarligt. Håller tummar och tår. Kram

• LillStinis

Aldrig. Vi ska äta gott och mysa med familjen. Ut och fyra av lite raketer vid 19:00. Sen ska barnen sova och jag tänker inte vara vaken onödigt länge.

• yessyca
    anirahtak skrev 2011-12-30 18:07:02 följande:
    Ja, det var bara typ 3-7 dagar efter att jag plussat så jag var såklart orolig, men de försvann efter några dagar..:)
    Skönt att höra, så länge d stannar vid flytning så är jag otroligt lycklig! Hjärta
  • yessyca
    Idahh skrev 2011-12-30 19:38:30 följande:
    Buhu, började känna hur jag fick sån stark movärk och nu kommer tyvärr blod
    Lider med dig Hjärta Hoppas att det avstannar och pyret håller sig kvar.
    Testa om några dagar. Jag plussade fram till typ 6e dagen förra månaden efter blödning, då blev det negativt.
    Håller verkligen tummarna!
  • kavajen

Halloj!

Var tvungen att skapa en ny sida då min förra blev hackad? :-/ (Sunliight)

Så det här är mitt nya!  

• sexhundra

Nån mer som har SKIT ont i tuttarna? Kan inte ha bh eller sova på magen och måste hålla på dom när jag går och så är jag jäkla svullen :p

• ÄngelnDennis

Jag äter blodförtunnande under graviditeterna då vi förlorade första sonen i vecka 37(36+1)... Så hon skrev recept och jag fick lämna blodprover. Ska börja med både fragmin och trombyl efter vul. Ville inte börja nu ifall det skulle visa sig vara utomkvedes då jag kan blöda så mycket mer om det spricker. Därav också vul för att kolla att det sitter på rätt plats

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012