• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • yessyca
    LillStinis skrev 2011-12-30 11:45:47 följande:
    Det kan ju bara vara spottings, det hade jag båda graviditetetna. Men det är klart man blir orolig.
    Hoppas på det, men det är ÄL+15 idag, samma som förra månaden, skit dag!
    Dock blev mitt test svagare samma dag som MF, mitt var dock starkare idag o alla gravsymptom hänger kvar så jag hoppas innerligt Hjärta
  • Idahh
    yessyca skrev 2011-12-30 11:41:26 följande:
    Okej, fick en ljusbrun flytning imorse, pallar inte två tidiga MF på raken Skrikandes
    Får väl vänta och se vad som händer, vila lite kanske Obestämd
    Inte kommit nå mer nu, men bara det stannar vid ljusbruna flytningar så är jag världens lyckligaste människa! Solig
    Håller tummarna för att det inte är någon fara! Solig
  • LillStinis

Håller tummarna.

Men nu är det ju snart 2012! Vad ska ni göra? Vi ska ha mina föräldrar, min lillebror + flickvän över på middag.
    Det bli pilgrimsmusslor, amerikansk kalkon och hemmagjord glass.

• Eddies

jag jobbar på nyårsafton Slutar klockan 22 och ska då åka hem till min hund som ska uppleva sitt första nyår. Jag och sambon ska nog bara skåla in det nya underbara och spännande året med alkoholfritt och en kyss :)

• Idahh
    LillStinis skrev 2011-12-30 11:54:58 följande:
    Håller tummarna.

Men nu är det ju snart 2012! Vad ska ni göra? Vi ska ha mina föräldrar, min lillebror + flickvän över på middag.
    Det bli pilgrimsmusslor, amerikansk kalkon och hemmagjord glass.
    Vi ska bara vara hemma och ha det extra mysigt. Har laddat upp skafferiet och kylen med ostbågar och alkoholfri cider Skål så vi har lite tills imorgon.
  • StarStruck

Min pappa, bror och deras respektive kommer hit på kvällen.
    Det blir att spela spel och dricka barnchampagne och dansa så gott det gåSolig

• anirahtak
    StarStruck skrev 2011-12-30 11:36:32 följande:
    Växtvärk inte inte så mysigt som det låter, det är mer plågsamObestämd
    Fast jag gillade det förra gången..jag är lite masochist på det sättet..;)
  • StarStruck

Haha, jag kände nå himla konstigt nyss!
    Det liksom drog i livmoderna på ett sätt som gjorde att det liksom kittlades, skitskumt:P

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012