• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • yessyca

Ska vänta efter nyår och ringa BM. Bara väntar på att det ska börja blöda efter plusset som förra månaden Obestämd
    Hoppas av hela mitt Hjärta att den vill stanna denna gång Drömmer

Glömde skriva att jag är super trött också, sov till elva en morgon, vilket är första gången i hela mitt liv. Inte ens gjort det som tonåring Tungan ute

• josefin1990

Hej!  Plussade idag, och ska ha i början av september ngn gång :) Andra barnet.. Men känner mig mer nervös denna gången.. Undra varför :/

• Sunliight

Snacka om att tröttheten har slagit på! Jag blir typ aldrig trött av att köra bil, utan jag kan köra när som helst, hur pigg som helst, men idag trodde jag ögonen skulle lappa ihop! Och på jobbet har jag gäspat typ hela tiden..
    Jag sov i 1 ½ nyss på soffan, hur skönt som helst  

• anirahtak

Jag är i vecka 5 ca 4+1..Har ingen aning om när jag hade äl men gissar kring den 14:e och någon mens hann jag ju aldrig få..dessutom slutade jag med minipillren en vecka innan kartan var slut.. Snacka om att krångla till det :) Lär väl få veta sen på ultraljudet om några månader..:)

• Dag och natt
    anirahtak skrev 2011-12-29 08:27:53 följande:
    Havsklippan och smurfen: Ja det låter som att ni haft det tufft! Glad för er skull att det äntligen lyckats och ska hålla tummarna för att allt går vägen denna gång..!

Här verkar hormonerna tagit fart nu..blev rejält irriterad på min mamma i morse för en struntsak där jag vägrade ge mig..Så onödigt, men jag bara tände till.. Måste försöka komma tänka på det för det är ju lika lite roligt för en själv för den som drabbas av "hormonvreden"..:)
    Tack för tummarna  
    Jag har inte känt mig mer irriterad på min mamma än jag brukar vara hihi men däremot blev jag jättetrött i eftermiddags. Var tvungen att sova två timmar för att bli människa! Annars har jag inte märkt mycket mer.
    LitenEmma91 skrev 2011-12-29 12:42:56 följande:
    Sådär gott folk.
    Jäkla bitchig tant jag fick träffa!
    Snacka om att hon dömde mig pga vikten, jag får inte äta nånting knappt!
    Hon sa "du borde ha tänkt på vikten innan du blev gravid", med världens förakt i rösten, blää.

Berättade för mamma också, hon blev jätteglad!:P
    Hemsk människa - jag skulle byta direkt. Du ska ha henne hela graviditeten, ditt livs största händelse! Hon ska inte komma med förmaningar om vad du borde ha gjort, men givetvis är det bra att hon gör dig medveten om att tänka på maten och hälsa i övrigt. Om du överhuvudtaget lyckas äta något - själv drabbades jag av hyperemesis gravidarum med Wilma och fick nästan inte i mig något alls under flera månader (gick ner 8 kilo).
    Självklart ska du äta normalt om du kan!
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • LitenEmma91

Är i 5+6 Trött, kissnödig, dåligt humör, hungrig, ont i magen, speciellt på höger sida. Svettig, måste byta tröja typ 3 gånger på en dag för att jag stinker så jävligt. Lite ömma bröstvårtor också.

• Sunliight
    LitenEmma91 skrev 2011-12-29 22:42:54 följande:
    Är i 5+6 Trött, kissnödig, dåligt humör, hungrig, ont i magen, speciellt på höger sida. Svettig, måste byta tröja typ 3 gånger på en dag för att jag stinker så jävligt. Lite ömma bröstvårtor också.
    Jag kanske är helt ute och cyklar nu, men tittade in på din sida. Stod att du hade äl 15/12 och BIM 30/12.. Och du skriver att du är i v.5+6, hur går det ihop?

Jag hade äl den 14/12, BIM den 28/12 och är i v. 4+1.

Är det något jag missar?  
  • LillStinis

Jag tror jag är på 4.0 idag. Gud... Det är så kort tid! Så långt det är kvar tills man kan klappa om magen eller ännu bättre... Få hålla om lilla pyret.

• Dag och natt
    LitenEmma91 skrev 2011-12-29 22:42:54 följande:
    Sunliight skrev 2011-12-29 22:45:16 följande:
    Jag kanske är helt ute och cyklar nu, men tittade in på din sida. Stod att du hade äl 15/12 och BIM 30/12.. Och du skriver att du är i v.5+6, hur går det ihop?

Jag hade äl den 14/12, BIM den 28/12 och är i v. 4+1.

Är det något jag missar?  
    Ja det kanske ska vara 3+6 eller 4+0? Jag och LitenEmma91 har samma BF iaf i listan.
    ♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012