• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • anirahtak
    LitenEmma91 skrev 2011-12-29 12:42:56 följande:
    Sådär gott folk.
    Jäkla bitchig tant jag fick träffa!
    Snacka om att hon dömde mig pga vikten, jag får inte äta nånting knappt!
    Hon sa "du borde ha tänkt på vikten innan du blev gravid", med världens förakt i rösten, blää.

Berättade för mamma också, hon blev jätteglad!:P
    Ska du ha samma bm hela vägen? Med första barnet hade vi också en riktig surtant första gången, kändes inte alls bra efteråt och hon behandlade oss som två tonåringar av någon anledning trots att vi är närmare 30..:) Iaf så tyckte jag inte att det var okej och vi bytte till en annan mottagning vi hört mycket bra om. Där fick vi världens bästa bm i stället, så jag säger BYT om du inte är nöjd..:)
  • LitenEmma91
    anirahtak skrev 2011-12-29 15:15:06 följande:
    Ska du ha samma bm hela vägen? Med första barnet hade vi också en riktig surtant första gången, kändes inte alls bra efteråt och hon behandlade oss som två tonåringar av någon anledning trots att vi är närmare 30..:) Iaf så tyckte jag inte att det var okej och vi bytte till en annan mottagning vi hört mycket bra om. Där fick vi världens bästa bm i stället, så jag säger BYT om du inte är nöjd..:)
    Hon sa iaf "vi ses om några veckor", men jag ska absolut byta för henne vill jag inte ha!
    Vilken tur ni hade, jag har ju oturen att bo i nykp, har inte hört så jättemycket bra om barnmorskorna här tyvärr:P
  • Frokenpilla

Hej!

Får jag vara med?

Plussade idag men det har inte riktigt gått in än. Andra barnet. BF 8 Sept.

• LillyRose

Idag var jag på jobbintetvju!! Känndes toppenbra och om jag får det jobbar jag 100% 15/1-30/6! Håll tummarna!!

Vikten! Ja herregud vilken bm . Jag har ätit som en häst i två v! På söndag sätter jag fart och tränar igen plus tänker på vad jag stoppar i mig!

• LöjligaFamiljen

Men vilken surtant Emma! Byt bm på en gång!!

Jag kommer att gå i grannkommunen då jag inte tål bm här...

Har ni mkt symtom? Jag mår lite illa när jag vaknat och när jag är hungrig, irriterad snabbt och trött. Annars känner jag inte så mkt :(

• sexhundra

Jag har sån sjuk trötthet. Sover verkligen hela tiden. Svårt och jobba pga det! Finns det nått man kan göra åt det? Riktigt ömma bröst och molvärk har jag. Inget illamående än så länge ;)

• LillStinis

Ruskigt dåligt humör, finnar och kissnödig. :(

• Idahh
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-29 17:37:35 följande:.
    Har ni mkt symtom? Jag mår lite illa när jag vaknat och när jag är hungrig, irriterad snabbt och trött. Annars känner jag inte så mkt :(
    Det enda jag känner är att jag har superhårda och ömma bröst. Annars har jag inte mycket till symptom. Men det är ju rätt tidigt i gravditeten så det hinner väl komma
  • sexhundra

Vad är ni i för vecka nu? V5 här (4+3)

• Idahh
    sexhundra skrev 2011-12-29 18:00:44 följande:
    Vad är ni i för vecka nu? V5 här (4+3)
    Jag är också i v 4+3.
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012