• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • yessyca
    LitenEmma91 skrev 2011-12-28 12:15:51 följande:
    Det är en väldigt konstig känsla, känner mig lite svag på nått sätt?
    Samma här! Yrsel har jag å..
    Körde hela vägen från jobbet till mataffären med handbromsen i, snacka om bortkommen människa Tungan ute
  • ledarsuggan

Såg precis att man kan ställa in på babygruppens app så det visas som jag vill. Dock en dag efter FLs, men en dag kan jag lägga på själv ju

• LitenEmma91
    ledarsuggan skrev 2011-12-28 12:38:03 följande:
    Såg precis att man kan ställa in på babygruppens app så det visas som jag vill. Dock en dag efter FLs, men en dag kan jag lägga på själv ju
    Den har jag, jättebra faktiskt
  • LitenEmma91

Nu har jag läst....
    Man får tydligen inte äta ägg, men kan man äta pannkaka?

• sophiejennifer
    yessyca skrev 2011-12-28 12:18:12 följande:
    Samma här! Yrsel har jag å..

Körde hela vägen från jobbet till mataffären med handbromsen i, snacka om bortkommen människa

Jag var sådan igår. Glömde trycka på start när jag skulle köra och undrade varför bilen inte funkade och gick ur bilen sen utan att ha stängt av. Den hoppade iväg hahah. Idag har jag varit bättre i tankarna. Idag känner jag ingenting alls, som om det är helt tomt :/ SÅ OROLIG!
  • LitenEmma91
    sophiejennifer skrev 2011-12-28 12:40:42 följande:
    Jag var sådan igår. Glömde trycka på start när jag skulle köra och undrade varför bilen inte funkade och gick ur bilen sen utan att ha stängt av. Den hoppade iväg hahah. Idag har jag varit bättre i tankarna. Idag känner jag ingenting alls, som om det är helt tomt :/ SÅ OROLIG!
    Tur att man inte har körkort!!Oskyldig
  • sophiejennifer
    LitenEmma91 skrev 2011-12-28 12:39:18 följande:
    Nu har jag läst....

Man får tydligen inte äta ägg, men kan man äta pannkaka?

Ja, man ska inte äta för mycket à-vitamin. Därför man helst inte ska äta ägg, plus att ägg kan innehålla sarmonella. Pannkakor är ju genomstekta så set ska gå bra. Men kanske inte varje dag ;)
  • sophiejennifer
    LitenEmma91 skrev 2011-12-28 12:41:47 följande:
    Tur att man inte har körkort!!

Haha jo, det finns dagar mina föräldrar önskar att jag inte hade det.. Men det är ju inte farligt att glömma stänga av så, om man inte står vid ett stup :)
  • LitenEmma91
    sophiejennifer skrev 2011-12-28 12:52:06 följande:
    Ja, man ska inte äta för mycket à-vitamin. Därför man helst inte ska äta ägg, plus att ägg kan innehålla sarmonella. Pannkakor är ju genomstekta så set ska gå bra. Men kanske inte varje dag ;)
    Jaså, det är så det är!
    Hoppas jag får en lista på allt jag ska och inte ska äta i morrn:P
  • sophiejennifer
    LitenEmma91 skrev 2011-12-28 12:58:09 följande:
    Jaså, det är så det är!

Hoppas jag får en lista på allt jag ska och inte ska äta i morrn:P

Ja, folsyra ska du äta iaf!
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012