• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • LitenEmma91
    Idahh skrev 2011-12-28 11:23:45 följande:
    Hähä Kul med tester.

Jag fick;  Ditt gravid index är 70 %
    Du är mer gravid än migObestämd
  • sophiejennifer
    LitenEmma91 skrev 2011-12-28 11:27:27 följande:
    Du är mer gravid än mig

Kanske blir mer gravid per graviditet pga art kroppen är van?
  • Höst 76

Hej alla blivande mammor!

Ni som fick missfall förra månden, hur lång tid tog det innan ni blev gravida igen?

Jag fick själv missfall i slutet på november och var i v 16, nu försöker vi igen men inget har hänt. Har ännu inte fått min mens eller är gravid.     

• LitenEmma91
    sophiejennifer skrev 2011-12-28 11:39:32 följande:
    Kanske blir mer gravid per graviditet pga art kroppen är van?
    Kanske^^
  • LitenEmma91

Haha, i morrn ska jag berätta för mamma, hon får 3 barnbarn samma år, min äldsta syster får sitt andra i feb, min yngsta storasyster i juni och jag i sep, nu fattas bara min småsyskon!

• Idahh
    LitenEmma91 skrev 2011-12-28 11:27:27 följande:
    Du är mer gravid än migObestämd

Jo, men det är bara ett test I kroppen är du precis lika gravid som mig Dessutom är väl jag längre gången så kanske därför jag fick mer.
  • sophiejennifer
    Höst 76 skrev 2011-12-28 11:41:09 följande:

Ni som fick missfall förra månden, hur lång tid tog det innan ni blev gravida igen?

Jag fick själv missfall i slutet på november och var i v 16, nu försöker vi igen men inget har hänt. Har ännu inte fått min mens eller är gravid.     

Jag tror att mens/äggslossning måste komma igång först. Tar nog lite längre tid om du var såpass långt gången. Hoppas det kommer igång snart igen!
  • sophiejennifer
    Höst 76 skrev 2011-12-28 11:41:09 följande:

Jag tror att mens/äggslossning måste komma igång först. Tar nog lite längre tid om du var såpass långt gången. Hoppas det kommer igång snart igen!
  • sexhundra

Jag fick missfall förra månaden och fick pluss den här månaden igen!

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012