• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Ducky

Hur ska ni göra på nyår med dricka. Vi är bortbjudna till vänner på nyåret och det kommer med all säkerhet att bjudas på vin till maten och bubbel blir det vid tolvslaget. Ingen där vet att jag är gravid och jag har inte tänkt att berätta det än eftersom det är så nytt. Hur ska man göra för att inte dricka men ändå inte avslöja sig? Några tips?

• Smurfan87

Ta med dig alkoholfritt vin och byt ut ;) du kan också dricka vatten i vinglaset när det är lite mörkt ingen som ser skillnad. Gjorde jag förra helgen :D

• sophiejennifer
    Ducky skrev 2011-12-28 11:56:37 följande:
    Hur ska ni göra på nyår med dricka. Vi är bortbjudna till vänner på nyåret och det kommer med all säkerhet att bjudas på vin till maten och bubbel blir det vid tolvslaget. Ingen där vet att jag är gravid och jag har inte tänkt att berätta det än eftersom det är så nytt. Hur ska man göra för att inte dricka men ändå inte avslöja sig? Några tips?

Jag ska köra bil! Har med alkoholfri cider som "champagne" ;)
  • LitenEmma91

Det blir alkoholfritt.
    Nån mer som känner sig alldeles skakig?
    Kanske är för att jag är supernervös, men kom på det nu när jag stog i duschen att det känns väldigt konstigt i kroppen?

• yessyca
    sexhundra skrev 2011-12-28 11:22:25 följande:
    Ingen som har några tips?
    Jag har precis laddat ner Babycenter appen. Den är jätte bra! Solig
  • yessyca

Jag fick också missfall förra månaden, dock tidigt, v4.
    Fick ingen mens emellan utan plussade svagt på juldagen igenSolig
    Dock suuuper orolig att lillen inte vill stanna denna gången heller.. Obestämd

• LitenEmma91
    Smurfan87 skrev 2011-12-28 12:14:27 följande:
    Jag är också skakis :S varit det nästan sen plusset
    Det är en väldigt konstig känsla, känner mig lite svag på nått sätt?
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012