• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • sophiejennifer

Okej, för jag känner inte alls för det. Hoppas jag får tillbaka den innan nyår...hehe

• LitenEmma91
    sophiejennifer skrev 2011-12-27 22:40:58 följande:
    En lite konstig fråga kanske, men har ni förlorat sexlusten?
    Ja! Och när vi väl gör det så känns det inget;(
  • LitenEmma91

Min sambo har blitt lite bebistokig, han tar på min mage hela tiden och har redan börjat titta på namn:P

• sexhundra

Nån som har nått tips på hur man slutar röka?

• sophiejennifer
    LitenEmma91 skrev 2011-12-27 23:30:34 följande:
    Min sambo har blitt lite bebistokig, han tar på min mage hela tiden och har redan börjat titta på namn:P

Haha! Vad sött! Jag blir mer och mer nervös för varje dag som går. Tänk om min blir arg istället för glad? ...
  • LöjligaFamiljen

God Morgon!
    Inga mer färgade flytningar sen jag skrev igår. Då kom det lite beigea/rosa på papperet. Illamåendet är väldigt påtagligt också...
    Tog ett testlagret imorse och plusset blir starkare för varje dag... Hoppas hoppas att det inte är mf på g!!!!!

• Idahh
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-28 07:41:51 följande:
    God Morgon!
    Inga mer färgade flytningar sen jag skrev igår. Då kom det lite beigea/rosa på papperet. Illamåendet är väldigt påtagligt också...
    Tog ett testlagret imorse och plusset blir starkare för varje dag... Hoppas hoppas att det inte är mf på g!!!!!

Så bra att det inte kommit något mer blod Håller tummarna att den lille stannar! 
  • LöjligaFamiljen
    Idahh skrev 2011-12-28 08:02:00 följande:

Så bra att det inte kommit något mer blod Håller tummarna att den lille stannar! 

Tack! Jag med
  • Sunliight

Vad skönt löjligafamiljen :) Hur mår alla idag då? Jag mådde riktigt illa morse faktiskt!

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012