• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • LöjligaFamiljen

4+0 här :) längtar tills man får skriva 20+0 :)

• Sunliight

LitenEmma91: Men Gud :O Vilken idiot! Bor du i Nyköping? Då bor vi ju nära varandra Bor inte alls långt ifrån Nyköping  

• Sunliight

Jag är i v.4+1 Vill att tiden ska gå fortare! Ska på hälsosamtal imorgon hos bm, så kul!

• sexhundra

Oj redan? Jag har inte ens ringt än.

• colan84

jag har ingen aning om i vilken vecka jag är i? Har oregelbunden mens och vet inte när jag hade äl.. Det enda jag vet är att cb visade 2-3 veckor den 26e..

• Sunliight
    sexhundra skrev 2011-12-29 19:05:21 följande:
    Oj redan? Jag har inte ens ringt än.
    Jajemen. Inte inskrivning alltså, men ett hälsosamtal då man går igenom vad man får/inte får äta, alkohol och droger (som man iofs redan vet om) och sånt där! Så har dom här i min kommun, men tror inte alla kommuner har så, verkar det som. Och eftersom det är min första barn och jag är så ung så känns det skönt att få komma och prata :-P
  • Sunliight
    colan84 skrev 2011-12-29 19:08:31 följande:
    jag har ingen aning om i vilken vecka jag är i? Har oregelbunden mens och vet inte när jag hade äl.. Det enda jag vet är att cb visade 2-3 veckor den 26e..
    Det betyder ju att befruktningen var för 2-3 veckor sen! 
  • sexhundra

Om det är 2-3 så är man i V5 stod det på mitt paket när jag gjorde digitalt!

• yessyca

Jag har super ömmande bröstvårtor, lite illamående emellanåt, molvärk och finnar.
    Är i vecka 4+0

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012