Vi som väntar smått i September 2012
Hej tjejer... Har ni plats för en till? Gjorde ett tidigt test idag har BIM 1:a januari men lyckades få fram ett plus på stickan tydligen... Hoppas verkligen den vill stanna denna gång. Fick MF i september :(
Hej tjejer... Har ni plats för en till? Gjorde ett tidigt test idag har BIM 1:a januari men lyckades få fram ett plus på stickan tydligen... Hoppas verkligen den vill stanna denna gång. Fick MF i september :(
Hej vet inte om jag skrivit här tidigare men tänkte hoppa med här. Plussade på nyårsafton, mitt tredje barn men sambons första. BF 8-9/9 lite olika vart man tittar. 28år och från Stockholm så jag kanske tillhör gruppen mittemellan ung och gammal eller nåt :) Jag har bokat vul till den 23:e men det känns ju som en evighet dit. Har inte bokat BM än då jag fick kontakt med en jätte vresig kvinna på mamamia, nån som har några rekomendationer på trevliga BM i Sthlm? Trots tidigare två barn känner jag mig helt ny då dom är lite äldre. Är det någon som kan lägga till mig på BF listan, går inge bra från telefonen.
Absolut värt att kolla upp iaf... Men som sagt BB Stockholm känns ju lite som en dröm man inte kommer få uppleva.. Haha. Jag har fött på Huddinge innan men då fick man inte välja utan föda där man tillhörde. Och deras uppdelningar är ganska udda då det går fortare att åka till SÖS för oss... Finns det olika i gamla stan eller har du lust att pm:à tel. Nummer?
Tack!
N1987: var inne på deras sida och det känns ju som att din teori stämmer men tror du det spelar någon roll om man väljer västermalm istället? Det ligger typ 5min från mitt jobb. Lite lättare att springa ifrån på slutet när man går oftare om det ligger nära :) för vi ska ju räkna med att gå hela vägen eller hur?