Inlägg från: Lillafian |Visa alla inlägg
  • Lillafian

Vi som väntar smått i September 2012

Ansluter mig här Glad
    Plussade på Bim-1 och väntar nu vårt första barn, tänka sig att det gick på första försöket. Trodde vi aldrigDrömmer
    Nu sitter jag här med ömmande bröst, illamående och molvärk. Flåsar och stånkar som bara den och att träna handboll som jag alltid gjort flera gånger i veckan är nu historia.. Men det är det ju definitivt värt! Det bor ju en liten i min mage och den känslan är oslagbar!  

Hur mår ni andra som plussat??

Enligt första uträkning är bf 4 september, vilket är lite kul då det är min brors födelsedagTungan ute
    Dock kommer det givetvis förändras.. Flört

Gott nytt år till er alla där ute!{#emotions_dlg.flower} Ser fram emot ett spännade och lyckligt år!        

• Lillafian

Berättade för mina föräldrar igår vid tolvslaget, kändes helt rätt Skrattande
    Makens föräldrar väntar vi med tills efter v 12. Detta för att de inte bor i närheten av oss.
    Mina föräldrar hade märkt ganska snart på mig vad som är på g så lika bra att berättaGlad

Hoppas ni hade en härlig nyårsafton !    

• Lillafian

Imorgon ska vi få se den lill* för första gången! Sjukt spänd o otroligt nervös... :) går in i vad jag tror v 9 i morgon, får se om mina beräkningar stämmer <3

• Lillafian

Jag fick göra vul eftersom jag haft ont o tidigare problem med cystor. Det var helt underbart att se hjärtat slå! <3

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012