• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • LillyRose
    yessyca skrev 2012-01-02 08:27:03 följande:
    God morgon tjejer och gott nytt år!
    Tyvärr så blev det sMF som jag trodde Obestämd
    Började ju få ljust ljust bruna flytningar i fredags och igår så började jag blöda Rynkar på näsan
    Kommer inte längre att va aktiv i tråden längre och tar bort mig från BF-listan.
    Men jag kommer nog att kika in o se så allt är bra emellanåt.
    Två MF på raken nu, inte kul alls. Vet inte vad man kan göra för att förhindra det? Kanske vore bra att vänta en cykel kanske?

Hoppas att alla era plus stannar och stoooort lycka till! Solig KRAAAAM
    Så ledssen för din skull

KRAM 
  • MiaMy
    Lycklig och glad skrev 2012-01-02 09:42:17 följande:
    Hej! Jag fick den finaste nyårspresent man kan tänka sig! Plus på stickan. BF 7 september... Alltså är jag i vecka 5 eller 6. Kan inte riktigt räkningen än ;) Nu gäller det att hålla tummarna bara!
    Jag fick också beskedet som en nyårspresent :) Blev väldigt chockad och rädd först, hade liksom inte väntat mig det trots att jag visste att det var fullt möjligt. Har funderat på barn länge, men nu när det är PÅ RIKTIGT är det läskigt :D
    Jag tror bi borde vara i v. 5 om jag fattat rätt.

Jag har inte haft andra symptom än stickningar i magen, men igår märkte jag att brösten var ömma och inatt blev jag hungrig! Inbillning?
  • sexhundra

V6 idag och jag har ömma bröst, molvärk ibland, super trött och kissar ungefär en gång i timmen, svårt att sova på natten..

• Lycklig och glad
    MiaMy skrev 2012-01-02 10:54:43 följande:
    Jag fick också beskedet som en nyårspresent :) Blev väldigt chockad och rädd först, hade liksom inte väntat mig det trots att jag visste att det var fullt möjligt. Har funderat på barn länge, men nu när det är PÅ RIKTIGT är det läskigt :D

Jag tror bi borde vara i v. 5 om jag fattat rätt.

Jag har inte haft andra symptom än stickningar i magen, men igår märkte jag att brösten var ömma och inatt blev jag hungrig! Inbillning?

Det är så svårt att veta om man inbillar sig eller inte! Jag är mer kissnödig och har lite dålig mage samt spända bröst
  • LillStinis

Nu har jag bokat tid för inskrivning den 1/2!!! Overkligt!

• Alicias

Så himla spännande det här

Jag ska på VUL nästa vecka, ringde och bokade ett privat idag. Längtar!

• sexhundra

Jag fick ju missfall förra månaden och undrar lite Vartifrån jag ska räkna. Ska jag räkna från när jag upptäckte dom brunrosa flytningarna eller när jag blödde som en riktig mens?

• AngelinFear
    LillyRose skrev 2012-01-02 06:57:04 följande:
    Blir vår en flicka ska hon heta MY Darling Lily och en pojke ska hete Darius sen har vi inga fler pojknamn!
    Herregud vi hade namnen innan vi ens blev gravida sen har jag en vän som fick böter för hon inte gav sin son nått namn förrens han var FEM månader! 
    Himla fina namn! :)
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012