• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • AngelinFear

Någon mer än mig som känner att ekonomin är/kommer bli skrämmande? ;o

• sexhundra

Nja sådär men bara försöka spara!

• Eddies

för mig känns det lite med ekonomin eftersom jag SA UPP MIG från jobbet förra månaden hahah :D men det kommer nog lösa sig.

vi skall ju bygga hus till sommaren, det blir rätt tungt ! Men min sambo tjänar bra så vi kommer klara det, men man vill ju bistå med något så jag lägger undan nu så mkt jag bara kan och sparar och sparar !!

Föressten testade jag idag igen och nu är strecket starkare än kontrollstrecket nästan :D SÅ gravid, jag kan inte fatta de !! de känns så overkligt :)

Har även berättat för mina föräldrar idag och pappa blev rörd till tårar, och mamma blev så lycklig !! otrolig känsla :) Min lillebror var helt säker på att det är tomten som lagt in bebisen i min mage, för att jag varit snäll !! (han är 5 år) heheh

• N1987
    Eddies skrev 2012-01-02 20:03:55 följande:
    för mig känns det lite med ekonomin eftersom jag SA UPP MIG från jobbet förra månaden hahah :D men det kommer nog lösa sig.

vi skall ju bygga hus till sommaren, det blir rätt tungt ! Men min sambo tjänar bra så vi kommer klara det, men man vill ju bistå med något så jag lägger undan nu så mkt jag bara kan och sparar och sparar !!

Föressten testade jag idag igen och nu är strecket starkare än kontrollstrecket nästan :D SÅ gravid, jag kan inte fatta de !! de känns så overkligt :)

Har även berättat för mina föräldrar idag och pappa blev rörd till tårar, och mamma blev så lycklig !! otrolig känsla :) Min lillebror var helt säker på att det är tomten som lagt in bebisen i min mage, för att jag varit snäll !! (han är 5 år) heheh
    Åh vad härligt edd! Och vilken gullig lillebror du har! Skrattande
    Hur långt över BIM är du?
  • ettplusett

Jag är enormt orolig för ekonomin. Vi har precis köpt hus med stort lån. Vet att vi kommer att klara oss, men jag är lite av en katastrofmänniska, tänker alltid att det värsta kommer att hända liksom.

• Eddies

och jag är optimistisk :D att allt löser sig hehe :)

Jag är i vecka 5 :) längtar till 20 feb då har jag inskrivning i vecka 12 så!

• N1987
    Eddies skrev 2012-01-02 20:45:12 följande:
    och jag är optimistisk :D att allt löser sig hehe :)

Jag är i vecka 5 :) längtar till 20 feb då har jag inskrivning i vecka 12 så!
    Ja, tänk när man är i v 12! Jag längtar tills jag kommit så långt..
  • AngelinFear
    Eddies skrev 2012-01-02 20:03:55 följande:

Åh så gullig lillebror :D
  • colan84

Någon som tänkt göra tidigt ultraljud? Jag har funderat på att göra ett i v.12. Det gjorde jag med sonen.. Kändes skönt och veta att allt stod rätt till.

• Enniie

Fick ett spunk och har satt mig o för att sy ett lapptäcke till liten, vilket blir perfekt till hösten. Frågan man tänker nu är ju om man någonsin kommer att bli klar för att det är så mycket. Har ni fått några crawings än då?

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012