• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Sockerärta

Lillstinis: Sund inställning, jag hänger på dig!

Symptom hittills: törstigare än vanligt (där av kissnödigare) och galet känsliga bröst. Känns som jag springer maraton utan bh på jobbet. Ska investera i en ordentlig bh
    Snarast möjligt!

Är det någon som är i vecka 7?

• anirahtak
    Sockerärta skrev 2012-01-03 00:57:54 följande:
    Lillstinis: Sund inställning, jag hänger på dig!

Symptom hittills: törstigare än vanligt (där av kissnödigare) och galet känsliga bröst. Känns som jag springer maraton utan bh på jobbet. Ska investera i en ordentlig bh
    Snarast möjligt!

Är det någon som är i vecka 7?
    Jag är också mer törstig men det är det enda jag märker just nu..:)

Har bf 4-5.9 och går in i v.6 imorgon så jag tror inte att någon kan vara i v.7 än..då borde väl bf bli i augusti..?
  • Enniie

Satt i 6 timmar nu ikväll o sydde. Ujujuj, sen kom jag på mig själv att lämna mig super glad och pigg. Har inte känt av några som helst symtom idag, alls. Underbart. Sambon här hemma är redan nu supernyfiken på bebisen, om det är en pojke eller flicka. Jag struntar i vilket, men jag har en känsla av att jag kommer få sätta munkavel på honom när vi är på UL sen för att han inte ska fråga Bm om könet.

• LillyRose

Katarina!!!

Med min lilla pluggade jag 100 % vt , hon föddes i mars! Ht och vt efter var det 50%!! Bara viljan finns fixar du det!! Jag var i skolan med min lilla första gången när hon var 2 v

• LillyRose

Kavajen!! Jag blev lämna när min lilla var nyfödd!! Inte helt lätt men vi fixade det . Nu fyller hon 2 i mars , har en underbar pappa och ett småsyskon på väg!! Lovar stötta allt jag kan

• LillyRose

Min lilla troll unge har magsjukan..å jag hatar verkligen kräk...hoppas hon snart är frisk! Synd om mina stora barn som också får sitta inne . Fast mest hoppas jag nog att vi inte får det! Med min son hade jag det två ggr runt v 25 och trodde verkligen jag skulle dö

• Together90

Jag käkar ju progesteron för att jag har haft upprepad missfall, och jag läste på biverkningarna... det är ju typ alla graviditetsymtom som du har annars så för mig är det skit svårt att veta om jag mår illa pga av graviditeten eller medicinen tex.. irriterande =P

Men men..tuttarna har gjort ont idag som sjutton (även en biverkning till medicinen kanske haha)
    Jag har ju tagit digitalt test som sa "gravid" osv men mina testlagret tester blir liksom inte starkare ...försig så kom ju plusset först i förrigår..man kanske inte skulle kuna förvänta sig stegring direkt dagen efter eller?

Kram       

ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • entrea

Hej, hoppar in här i tråden, plussade idag på morgonen, BIM-2... Är sååå himla glad, men fattar det liksom inte än... trodde inte att det skulle ge utslag på testet, men orkade ändå inte vänta tills på torsdag.

BF är 12/9

• N1987

BLÄ vad illa jag mår idag.. Fast jag älskar ju att det händer saker i kroppen.
    Jag kan inte fatta att jag ska bli mamma! Skrattande 

• N1987
    entrea skrev 2012-01-03 08:30:14 följande:

Hej, hoppar in här i tråden, plussade idag på morgonen, BIM-2... Är sååå himla glad, men fattar det liksom inte än... trodde inte att det skulle ge utslag på testet, men orkade ändå inte vänta tills på torsdag.

BF är 12/9

Grattis! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012