• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Fyran2012

Kikar in lite..plussade 28/12 & har enligt räkneverken bf runt 25/8..men man vet ju aldrigFlört
    Angående vul..bokar man det själv för att man vill eller bestämmer bm det?
    Jag har bara gjort ett vul under en av mina tre graviditeter innan & då var det för jag hade så ont.

• LillyRose
    Fyran2012 skrev 2012-01-03 11:57:48 följande:
    Kikar in lite..plussade 28/12 & har enligt räkneverken bf runt 25/8..men man vet ju aldrigFlört
    Angående vul..bokar man det själv för att man vill eller bestämmer bm det?
    Jag har bara gjort ett vul under en av mina tre graviditeter innan & då var det för jag hade så ont.
    Här måste du ha en bra anledning för att få ett vul! Jag har haft utomkvedshavendeskap så jag måste göra vul!
  • sophiejennifer
    LillyRose skrev 2012-01-03 11:55:31 följande:
    Ring kvinnokliniken och boka tid för vul! 

Okej, tack!
  • Fyran2012
    LillyRose skrev 2012-01-03 11:59:20 följande:
    Här måste du ha en bra anledning för att få ett vul! Jag har haft utomkvedshavendeskap så jag måste göra vul!
    Okej! Här vet jag inte alls hur det är..har inte ringt mvc & skrivit in mig ensFlört
  • Kaksmulan1

Hos min BM gör de ultraljud, inte VUL utan sån de rullar på magen, på inskrivningsdagen. Man behöver inte be om det.

• Längtar 83

Hej! Jag är ny här i tråden. Plussade i morse på bim -2, sååå glad. Detta är vårat första riktiga försök så vågar knappt tro att det är sant. Enligt FL har jag bf 12 september. Hoppas nu bara den lill* vill stanna där, man är ju lite orolig när man ser fram emot det så väldigt mycket. Hoppas få följas åt med er

• LillyRose
    Längtar 83 skrev 2012-01-03 12:50:35 följande:
    Hej! Jag är ny här i tråden. Plussade i morse på bim -2, sååå glad. Detta är vårat första riktiga försök så vågar knappt tro att det är sant. Enligt FL har jag bf 12 september. Hoppas nu bara den lill* vill stanna där, man är ju lite orolig när man ser fram emot det så väldigt mycket. Hoppas få följas åt med er
    GRATTIS!! Och välkommen!

Så underbart när gruppen växer  
  • Eddies

jag var på hälsosamtal igår .. det gick bra
    men jag blev så irriterad för att de ska sitta med sin statistik att 1/3 får missfall och det är sån stor risk etc etc.
    jag tycker dom kan SLUTA med sånt, jag orkar inte, jag vill inte oroa mig jag vill bara njuta..

har inskrivning i vecka 12... altså 20 februari... sen får jag inte göra UL förrän i vecka 17-20 ... de känns jävla sjukt sent.. fattar inte

hehe blev lite bitter, men jag hade förväntat mig att man fick göra tidigare :P Tror jag har några irritationshormoner som kikat fram idag hehe

• Eddies

jag ska ringa till min privata gyn och be om ett vul. med basta, kanske i v 7-9 ngn gång :)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012