• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Eddies

ja är me så trött... är på  4+4 idag, lördag är 5+1 =) de växer så de knakar, men att motopnera och röra på sig hjälper !! och sex !! de hjälper insåg jag igår :D

• StarStruck
    Eddies skrev 2012-01-03 18:05:58 följande:
    ja är me så trött... är på  4+4 idag, lördag är 5+1 =) de växer så de knakar, men att motopnera och röra på sig hjälper !! och sex !! de hjälper insåg jag igår :D
    sex ja...jag kan inte ens ha sex längre:(
    känner inte ett skit
  • LillyRose
    sexhundra skrev 2012-01-03 16:15:31 följande:
    Ni verkar så lugna allihopa! Idag är jag orolig!! Jag tycker mina symtom har minskat och så har jag hängt upp mig på att jag inte har nått illamående, men jag vet att det är olika! Och så har jag haft skit ont i magen!! Jag blöder inget men har läst lite om MA så är mest det jag oroar mig för. Hur vanligt är det egentligen?
    Väntar mitt fjärde barn och jag har aldrig mått illa
  • N1987
    sophiejennifer skrev 2012-01-03 17:50:08 följande:
    Fick göra VUL idag, det visade sig att det var någon infektion så jag fick äta en aborttablett och slipper förhoppningsvis skrapning. Får väl hoppas på en vårbebis 2013 istället. Tack för stödet idag. All lycka till er.
    Ååh nej! Gud så tråkigt, jag beklagar verkligen.. Ta hand om dig! {#emotions_dlg.flower}
  • N1987

4+0 idag, räknar det som en liten, liten milstolpe. Min nästa är 6+6 då jag ska göra VUL.. Försöker att sätta upp lite delmål och glädjas åt dem Glad Känns som det funkar ganska bra att göra så efter alla MF.

• ÄngelnDennis

Vecka 6 idag (5+0).. Jag håller mig fortfarande på avstånd tills VUL om 10 dagar.  

Kul och se att vi är såå många som väntar september bebisar, och mer lär det komma  

• LöjligaFamiljen

Blä! Illamåendet har verkligen slagit till ordentligt nu. Har knappt mått illa i de tidigare grav men nu ikväll ligger jag här på soffan och vågar knappt röra mig... :/

Konstigt att det kommer på kvällarna och inte på mornarna...

• AngelinFear
    Eddies skrev 2012-01-03 18:05:58 följande:
    Då ligger du bara en dag före mig! :)
  • Eddies

jaaa:D hehe

starstruck: vad är det du inte känner ? lust?
    jag var jätte orolig hur de skulle kännas och rädd. så vi hade inte sex på en vecka efter beskedet, sen sa jag att vi ska ta de lugnt och ha mjuksex och det gick så bra !! kändes dock svårt att slappna av, går nog lättare nästa gång..

• kavajen

Vilken växtvärk man har! Herregud.. Men på något sätt är det mysigt och fy vad jag mådde illa på lunchen idag,  var inte långt ifrån att jag spydde.. Uhh!

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012