• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • sexhundra

Vad gör man åt det? Håller på att bli tokig här!!! Kommer va jätte trött på jobbet.. Kommer somna i kassan imorgon, haha!

• LillyRose
    kavajen skrev 2012-01-03 22:05:44 följande:
    Mysigt

Jo jag har växtvärk, i sidan. Ibland blir jag rädd att det är ett utomkved? Men då ska det ju göra SVINONT och blöda massa.. 
    Jag som haft x började blöda 5+ och åkte in akut 6+ för det gjorde ont! Fick tjata mig till ett vul och tur är ju det!
    Det behöver intye göra jätteont ocg är lätt att förväxla med växtvärk om x är nått nytt! Det som händer om det inte upptäcks är ju att äggledaren kan sprängas sönder av det växande pyret och då har man inte lång tid på sig att ta sig till sjukhuset. X kan vara riktigt klurigt ! Men det är väldigt ovanligt! 
  • LillyRose
    kavajen skrev 2012-01-03 22:17:26 följande:
    Lättare sagt än gjort Men jag fattar inte heller riktigt.. Men idag har jag pratat med försäkringskassan om saker, och det kändes så dumt att säga "jag är gravid" haha

Allt är så overkligt, jag ska liksom bli MAMMA! GAAAAHHH!! Det är ju helt underbart!!! (fick ett litet glädje rus) 
    Har med talat me fk...min sgi är väl skyddad så det blir samma fp för mig
  • AngelinFear
    sexhundra skrev 2012-01-04 01:42:35 följande:
    Är det nån mer än jag som får de flesta symtomen på kvällen och som har jätte svårt för att somna!
    Själv vaknar jag 3-5 timmars sömn och är hungrig och kan inte somna om på minst två timmar :/
  • Isa 84

Hej på er! 
    Jag vill gärna vara med i er grupp... plussade igår på BMI efter 2 års försöka med alla olika hormonbehandlingar, nästa steg var IVF  så jag är så himla glad att det gick innan!!! <3 
    BF 10 september!! 

• AngelinFear

Någon som vet när man ska fixa graviditets-försäkring, eller vad det heter?

• AngelinFear
    Isa 84 skrev 2012-01-04 07:22:01 följande:
    Hej på er! 
    Jag vill gärna vara med i er grupp... plussade igår på BMI efter 2 års försöka med alla olika hormonbehandlingar, nästa steg var IVF  så jag är så himla glad att det gick innan!!! <3 
    BF 10 september!! 
    Välkommen och grattis! {#emotions_dlg.flower}
  • Kaksmulan1

AngelinFear. Tror du kan täckna en redan. Tror jag gjorde det efter inskrivningen hos BM med sonen, men det går att kolla upp på nätet. Vi hade trygghansa som gick över till en barnförsäkring när han väl va född och vi har varit supernöjda med dom.

• AngelinFear
    Kaksmulan1 skrev 2012-01-04 07:41:08 följande:
    AngelinFear. Tror du kan täckna en redan. Tror jag gjorde det efter inskrivningen hos BM med sonen, men det går att kolla upp på nätet. Vi hade trygghansa som gick över till en barnförsäkring när han väl va född och vi har varit supernöjda med dom.
    Åh okej, tack för svaret! :)
    Satt och tänkte på de när jag såg att man fick de gratis via denna sidan 
  • LyckligFru

Ni som väntar syskon (2,3,4 osv) , hur mår ni? mår ni likadant som tidigare graviditet/graviditeter?

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012