• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Längtanefterbebis

Hej, tänkte hoppa in här om de är okej! Jag plussa på nyårsafton men ja har även haft som en lätt lätt mensblödning, finns de en chans att lille bebben finns kvar eller är de ett självklart mf :/ ? Ja ska ta ett nytt test imorgon eller idag så jag hoppas verkligen bebben finns kvar och bara skräms lite!

• Smurfan87

Är det inte så att man måste passerat v10 för att få och framförallt ha någon "nytta" av försäkringen så att säga

• Smurfan87

Längtan: det jan bara vara en nid-blödning eller genombrottsblödning. När har du BIM?

• Kaksmulan1

Längtarefterbebis. Det kan ju varit en genombrottsblödning. Kom det mycket? Brunt eller rött? Ursäkta detaljfrågorna men brunt betyder ju gammalt blod och rött färskt blod. Sen kan man ju blöda lite om man har sex pga att det strömmar mer blir i området just nu.

• sexhundra

Smurfen vet du vart man kan göra nub

• anirahtak
    Smurfan87 skrev 2012-01-04 13:09:06 följande:
    Är det inte så att man måste passerat v10 för att få och framförallt ha någon "nytta" av försäkringen så att säga
    Jo, det stämmer. Försäkringarna börjar inte gälla förrän v.10 vad jag sett men man kan teckna den när som helst. Och tar man en betalförsäkring så börjar den gälla först när man betalat, som vanligt.
  • Hbg33

Får jag bara fråga: Vad är det som gör att man behöver en sån försäkring. På vilket sätt kan den hjälpa en. Jag är helt ny på detta och tar tacksamt emot några tips kring detta :)

• Smurfan87

Jag bor i närheten av Kalmar och jag kan tänka mig att de gör det på Kalmar privata Gyn mottagning ring och kolla men de öppnar inte fören på måndag men Magnus som jobbar där är jättebra :)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012