• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • entrea
    Isa 84 skrev 2012-01-04 07:22:01 följande:
    Hej på er! 
    Jag vill gärna vara med i er grupp... plussade igår på BMI efter 2 års försöka med alla olika hormonbehandlingar, nästa steg var IVF  så jag är så himla glad att det gick innan!!! <3 
    BF 10 september!! 
    Hej och jättegrattis till dig!!
  • entrea
    LyckligFru skrev 2012-01-04 07:56:12 följande:
    Ni som väntar syskon (2,3,4 osv) , hur mår ni? mår ni likadant som tidigare graviditet/graviditeter?
    Jag väntar mitt tredje och än så länge mår jag bra, men jag har inte passerat BIM än, så det är väääldigt tidigt... Imorgon är det BIM. Så jag räknar kallt med att symptomen börjar dyka upp nästa vecka...Har mått jätteilla med båda barnen, så det är väl bara att vänta in Hur mår du själv?
  • LyckligFru
    entrea skrev 2012-01-04 08:36:17 följande:
    Jag väntar mitt tredje och än så länge mår jag bra, men jag har inte passerat BIM än, så det är väääldigt tidigt... Imorgon är det BIM. Så jag räknar kallt med att symptomen börjar dyka upp nästa vecka...Har mått jätteilla med båda barnen, så det är väl bara att vänta in Hur mår du själv?
    Okej! men hoppas du slipper illamående eller får en lindrig variant iaf!

Jag mår ganska bra, lite illamående som kommer o går men jag kräks inte alls o gjorde det inte heller med dottern men det kom tidigare denna gång.
    Dock ingen svullen mage och inte speciellt trött heller som sist men sedan har jag ju en snart 10 månaders att springa efter dagarna i ända så man hinner kanske inte känna av tröttheten :) 

har några små egenheter som skiljer sig denna gång från sist, för förra gången hade jag inte alls nå cravings och nu är jag titt som tätt sugen på fet mat och den här gången är humörsvängningarna hemska, jag blir irriterad på allt och alla för ingenting... 
    www.danielaback.nu ♥ Mathilda 9.3.2011 ♥
  • LyckligJ

Jag väntar också nr 2 och hittills känns det ganska lika, illamåendet har precis börjat :( hoppas att det inte blir lika illa som förra gången!! Lyckligfru, då är vi i samma sits :) min 9 månaders kille är född 22 mars, när din dotter född och hur långt gången är du?

• Kaksmulan1

LyckligFru. Jag väntar 2:a nu. Mår exakt likadant, hade inga symtom med sonen och har inte det nu heller. Lite trött, men det kan lika väl va ledigheten som spökar.

• LyckligFru
    LyckligJ skrev 2012-01-04 09:09:55 följande:
    Jag väntar också nr 2 och hittills känns det ganska lika, illamåendet har precis börjat :( hoppas att det inte blir lika illa som förra gången!! Lyckligfru, då är vi i samma sits :) min 9 månaders kille är född 22 mars, när din dotter född och hur långt gången är du?
    Hoppas du slipper må illa för det är verkligen tröttsamt att må så hela tiden, det kan ju vara bättre den här gången :)

Å vad spännande att vi sitter i samma båt :) dottern är född 9 mars och nu idag så är jag i vecka 4+4 men det är ju bara på ett ungefär för jag tror bf är omkring 7 sep. Längtar till UL när man får veta mer exakt. Så det kommer väl troligen blir rätt så precis 1,5 år emellan.

Vilken vecka är du i? 
    www.danielaback.nu ♥ Mathilda 9.3.2011 ♥
  • Enniie

LyckligFru: jag mår i princip likadant som jag gjorde med dom andra, än så länge. Dock så vet jag att jag hade otroligt mycket förvärkar med tredje barnet (han kom också närmare två veckor tidigare). Men det återstår ju att se hur denna graviditet blir.

• colan84
    LyckligFru skrev 2012-01-04 09:43:04 följande:
    Hoppas du slipper må illa för det är verkligen tröttsamt att må så hela tiden, det kan ju vara bättre den här gången :)

Å vad spännande att vi sitter i samma båt :) dottern är född 9 mars och nu idag så är jag i vecka 4+4 men det är ju bara på ett ungefär för jag tror bf är omkring 7 sep. Längtar till UL när man får veta mer exakt. Så det kommer väl troligen blir rätt så precis 1,5 år emellan.

Vilken vecka är du i? 
    Min son är född i Juni, så här blir det också rätt tätt! Hur kul som helst, men orken? =P.. Hur sover din dotter?

Jag känner bara av molvärk och lite så än så länge.. Hade en bra grav. förra gången =)
  • AngelinFear
    LyckligFru skrev 2012-01-04 09:43:04 följande:

Vilken vecka är du i? 
    Jag är också 4+4 fyra idag, och förlossningen är räknad till den 8:e enligt denna sidan: http://www.babyvarlden.se/Verktyg/Forlossningsutraknare/ :)
  • StarStruck

4+5 idag, känner inte så mycket mer än trötthet och lite ont i magen, är supertörstig på kvällarna också

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012