• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • kavajen

Grattis alla nya som kommit till tråden! 

Hade enorma magsmärtor idag, var tvungen att gå hem från jobbet! Vart jättenervös så jag ringde bm, och fick komma in! Hon gjorde ett VUL och allt så bra ut ingen blödning eller utomkved. Dock så såg man knappt nått, den var bara 0,5 cm, men det är vad den ska vara så det var absolut inget konstigt Synd bara att man inte kunde se mer.. Men kommer göra ett privat VUL om några veckor! 

• StarStruck
    kavajen skrev 2012-01-04 13:44:09 följande:
    Grattis alla nya som kommit till tråden! 

Hade enorma magsmärtor idag, var tvungen att gå hem från jobbet! Vart jättenervös så jag ringde bm, och fick komma in! Hon gjorde ett VUL och allt så bra ut ingen blödning eller utomkved. Dock så såg man knappt nått, den var bara 0,5 cm, men det är vad den ska vara så det var absolut inget konstigt Synd bara att man inte kunde se mer.. Men kommer göra ett privat VUL om några veckor! 
    Skönt!
    Vilken vecka är du i?
  • kavajen
    StarStruck skrev 2012-01-04 13:45:40 följande:
    Skönt!
    Vilken vecka är du i?
    Vecka 6 (5+0) idag  
  • Smurfan87

Hade hjärtat börjat slå än eller var det så litet att man inte kunde se det heller?

• kavajen
    Smurfan87 skrev 2012-01-04 13:48:40 följande:
    Hade hjärtat börjat slå än eller var det så litet att man inte kunde se det heller?
    Det var så litet så det kunde man inte se än! Men jag berättade senaste mensen osv, och hon sa att eftersom det var så tidigt så kunde man inte se mer än så just nu. Så det var inte konstigt tyckte hon. Och hon borde ju veta mer än mig så det gäller väl att lite på det hon sa
  • Längtanefterbebis

Hippomamsen: de började efter sex bim+2 och då var de typ rosa flytningar, sen samma dag som ja plussa så börja de komma lite mera och de såg mer ut som gammalt men även färskt blod..

• LyckligJ

Lyckligfru : jag är i vecka 5+2! Ja dem kommer väl va 1,5 när dem blir storasyskon :) det kommer bli full rulle!! Längtar verkligen efter ul, det är ju en evighet dit bara ;)

Har inte hunnit ringa till Mvc än heller, får nog ta tag i det snart!

• LillStinis

Tjohooo, går in i vecka 6 idag!

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012