LillyRose skrev 2012-01-03 05:59:47 följande:
Katarina!!!
Med min lilla pluggade jag 100 % vt , hon föddes i mars! Ht och vt efter var det 50%!! Bara viljan finns fixar du det!! Jag var i skolan med min lilla första gången när hon var 2 v
Tack! Vad roligt att höra!! :) Jag tror nog också att det funkar om man bara vill.. Och förklarar man för sina lärare att man verkligen vill försöka klara sina studier kan de vara förstående och hjälpa en t.ex. med att få göra egna arbeten i stället för grupparbeten osv, kompletteringar ist. för redovisningar osv..
För annars är det ju ändå mest självstudier så jag är peppad på att fixa det! Jag kommer att börja läsa A-kursen (Freds-och konfliktstudier) nu om 2 veckor och sen är det alltså B- och C-kursen till hösten och våren.. Eftersom kurserna bara går en gång per år, alltså inte startar både höst- och vårtermin så skulle jag behöva vänta ett helt år innan jag kan fortsätta studierna sen, så jag hoppas jag ska kunna plugga vidare trots en liten.:) Och är jag inte föräldraledig borde väl mitt äldre barn få gå på dagis som vanligt också väl?