• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Alicias

Jag tog det här digitala i torsdags. Det blir aldrig mer än 3+ om jag har förstått det rätt? 

• Alicias
    ledarsuggan skrev 2012-01-02 17:16:36 följande:
    Vet inte vad jag ska tro, är helt virrig i huvet just nu.
    Imorse när jag kom hem från jobbet fick jag så fruktansvärt ont i magen, kom även brunt slajm blod, typ..
    Ursäkta beskrivningen. 
    Lyckades somna, när jag vaknade fem timmar senare var det likadant, smärtan var lite bättre.
    Tog en dusch och då var det lite "färskt" blod.
    Men nu har allt slutat, var helt inställd på missfall., Men kan en missfallsblödning sluta efter några timmar bara?
    Är 4+4 idag vid mitt missfall i somras var jag i 5+3 och blödde jätte mycket i två veckor!
    Någon som varit med om något liknande?     

Avvakta lite och se om det upphör. Jag fick missfall i vecka 4+4 och då blödde det i två dagar. Men om du har ont i magen så tycker jag att du ska åka till gynakuten!  
  • anirahtak
    AngelinFear skrev 2012-01-01 22:59:39 följande:
    Jag kan inte heller fatta att jag är på smällen... Jag är bara extremt trött och hungrig och mår illa om jag inte får äta den maten jag vill haha :P Men de kanske gör de lite verkligare att jag börjar få bristningar på höfter, lår och brösten *gillar inte*
    Inte jag heller.. Känner verkligen NOLL symtom..:) Jag tog ett test idag iaf eftersom det gått några dagar sedan sist och n var det megastarkt så jag behöver nog inte oroa mig.. Det enda jag märker det på är att jag redan kan känna att livmodern växt eftersom det är en rejäl boll precis vid blygdbenet som normalt inte är där..men det är nog för att det är andra gången. Kroppen är väl uttänjd sen tidigare..:)
  • anirahtak
    sexhundra skrev 2012-01-02 00:31:45 följande:
    Har ni några namn? :F
    Jag har bara förslag på tjejnamn..det känns totalt främmande att få en pojke faktiskt och har svårt att komma på några namn där.. Får hoppas det blir en till tjej så det underlättar på namnfronten haha..;)
  • anirahtak
    N1987 skrev 2012-01-02 15:59:37 följande:

Kan inte riktigt sluta testa... Är på BIM idag och det nedersta är taget i morse.. Ser det ut som en normal HCG-stegring? Eller är det för svagt?

Symptom: Stickningar och ilningar i magen, sjukt ömma bröst och idag var jag faktiskt lite illamående! Går in i v. 4 imorgon och har precis bokat tidigt VUL i v. 6+6. Coolt!
    Nej, så där såg det ut för mig med på ca bim så du kan nog vara lugn..:) Det är först nu nästan en vecka senare som det är lika starkt som kontrollstrecket..:)
  • anirahtak

Hmm, vid närmare läsning inser jag att det nog kanske inte är livmodern jag känner..den känner man tydligen inte förrän senare, men något är det som pressas utåt iaf..klanske kissblåsan..? :)

• N1987
    anirahtak skrev 2012-01-02 18:17:05 följande:
    Nej, så där såg det ut för mig med på ca bim så du kan nog vara lugn..:) Det är först nu nästan en vecka senare som det är lika starkt som kontrollstrecket..:)
    Tack! {#emotions_dlg.flower} Hoppas på stegring imorgon bitti igen! Har ju ändå typ 12 tester kvar så jag testar på..:)
    Vore ju kul å veta vad det är som buktar ut i magen din :P Det beror ju i alla fall på graviditeten så det ska du ju vara glad över :D
  • kavajen
    StarStruck skrev 2012-01-02 18:52:14 följande:
    Allt känns så overkligt. Jag kan fan inte fatta att JAG är gravid! Herre gud...
    Nej jag håller med, det är helt overkligt!

Idag är det en en vecka sen jag fick reda på att jag var gravid, och jag kan fortfarande inte fatta det! Letar redan lägenheter, haha! Men det är ju tre månaders uppsägningstid på min, så jag kan ju inte säga upp den för sent heller. Vill INTE hålla på att flytta i sommar i värmen och med stor mage liksom! Men folk undrar varför jag letar större lägenhet jag skyller på att jag inte trivs i min nuvarande :-P
  • Smurfan87

Läste i libeos App att i v 6 är livmodern lika stor som en clementin så det kanske är den du känner iaf

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012