• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Liten Léonie
    LillyRose skrev 2012-01-02 15:21:14 följande:
    Kunde inte låta bli..pyret växer <3

Jättenyfiken på hur ett positivt digitalt test ser ut INUTI.. Nån som villl kolla?

:)
  • Alicias
    N1987 skrev 2012-01-02 15:59:37 följande:

Kan inte riktigt sluta testa... Är på BIM idag och det nedersta är taget i morse.. Ser det ut som en normal HCG-stegring? Eller är det för svagt?

Symptom: Stickningar och ilningar i magen, sjukt ömma bröst och idag var jag faktiskt lite illamående! Går in i v. 4 imorgon och har precis bokat tidigt VUL i v. 6+6. Coolt!
    Så där har min stegring också sett ut och nu i vecka 5+1 så är teststrecket starkare än kontrollstrecket. Så dina blir säkert aningen starkare för varje dag
  • AngelinFear

Märks att tröttheten ökat då jag sovit tolv timmar inatt, har varit vaken i bara i två timmar och redan dödstrött :P

• ledarsuggan

Vet inte vad jag ska tro, är helt virrig i huvet just nu.
    Imorse när jag kom hem från jobbet fick jag så fruktansvärt ont i magen, kom även brunt slajm blod, typ..
    Ursäkta beskrivningen. 
    Lyckades somna, när jag vaknade fem timmar senare var det likadant, smärtan var lite bättre.
    Tog en dusch och då var det lite "färskt" blod.
    Men nu har allt slutat, var helt inställd på missfall., Men kan en missfallsblödning sluta efter några timmar bara?
    Är 4+4 idag vid mitt missfall i somras var jag i 5+3 och blödde jätte mycket i två veckor!
    Någon som varit med om något liknande?     

• LillStinis

Hoppas det bara kroppen spökar med dig.

• N1987
    ledarsuggan skrev 2012-01-02 17:16:36 följande:
    Vet inte vad jag ska tro, är helt virrig i huvet just nu.
    Imorse när jag kom hem från jobbet fick jag så fruktansvärt ont i magen, kom även brunt slajm blod, typ..
    Ursäkta beskrivningen. 
    Lyckades somna, när jag vaknade fem timmar senare var det likadant, smärtan var lite bättre.
    Tog en dusch och då var det lite "färskt" blod.
    Men nu har allt slutat, var helt inställd på missfall., Men kan en missfallsblödning sluta efter några timmar bara?
    Är 4+4 idag vid mitt missfall i somras var jag i 5+3 och blödde jätte mycket i två veckor!
    Någon som varit med om något liknande?     
    Missfall kan ju börja som små blödningar som ökar med tiden men det kan ju också vara små blödningar från livmodern som förhoppningsvis växer på dig!
    Hoppas allt går bra.
    Kram!{#emotions_dlg.flower}
  • N1987
    LillyRose skrev 2012-01-02 15:21:14 följande:
    Kunde inte låta bli..pyret växer <3

Åh så härligt! {#emotions_dlg.flower}
  • anirahtak

Ang. sexlust är det nog inte konstigt att den är borta..vi hade väl sex kanske 3 ggr på hela förra graviditeten och sen dröjde det 4 månader efter förlossningen innan vi hade sex igen osv.. Har inte så mkt sexlust till att börja med så då har det verkligen varit på sparlåga. Nu har voi inte heller haft sex sen den gången "det tog" sig så det är väl snart 1 månad sen..börjar bli dags..:)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012