Inlägg från: Angie99 |Visa alla inlägg
  • Angie99

Vi som väntar smått i September 2012

JePaLuLi: Det är så konstigt, mitt värde var på 102 när jag var där i vecka 29. Då sa hon att jag skulle öka på Niferexen till 1 om dan. Sen gången efter så kollade de inte ens värdet! Jag frågade om hon inte skulle kolla men det skulle hon inte sa hon. Hmmm...

• Angie99

Grattis förstis!

Jag har lämnat urinprov 2 gånger, inskrivningen och v29.

Blodtrycket ska ligga på runt 120/80 det är det normala.

• Angie99
    Pearldrop skrev 2012-08-06 18:25:37 följande:
    Vart hittar man september-gruppen på facebook? ni får gärna inboxa mig om ni vill :)
    Nu kan ni söka på mig och bli vän med mig på facebook om ni vill vara med i gruppen där.
    Jag heter Angelica Lundberg och har en bild där jag går på stranden iklädd svart med parasoller och solstolar till höger.
  • Angie99

Kapten Bombus: Sök på mig igen, jag har ändrat mina inställningar.

• Angie99

Kapten Bombus: Meh! Det funkade för andra igår. Prova att bli vän med LeiaBus så kan hon lägga till dig.

• Angie99

Sooofie: Hon är underbar! Tack för att du delar med dig.

• Angie99

Självklart får du det Sooofie!
    Skicka ett pm med ditt namn så lägger jag till dig.

Lilla Pluppen fick en pojk i natt.

• Angie99
    Superbia skrev 2012-08-08 12:22:46 följande:
    Det är många av oss som tror och oroar sig för att få sina barn alldeles för tidigt, men jag kan ge mig fan på att vi kommer sitta där när vi närmar oss vecka 40 och sucka över att inga barn är på gång än Flört
    Haha! Det tror jag också!
    Och varför vill man så gärna att den ska komma tidigt? Är väl bättre den får växa färdigt...
    Jag har 37 dagar kvar men har ju drömt att bebis kommer den 7/9 eller med snitt den 28/8 så då är det ju bara 30 eller 20 dagar kvar. HJÄLP!!!
  • Angie99
    NeLe: Så kan du ju inte ha det! Finns det ingen avdelningschef du kan prata med? Annars hade jag ringt förlossningen och hört vad de har att säga.

IdaMaja: Ja det verkar ju vara så att många är trötta på att vara gravida nu. Själv har jag också massor kvar och iom att man bara orkar lite lite varje dag så känns det som det är ont om tid.

FrokenPilla: I vårt landsting har de en plan från början som jag följer. Besöken är 25, 29, 32, 35, 37, 39 och 41.
    Jag önskar de var lite oftare, det känns långt emellan. Man hinner ju även glömma vad man ska fråga och så.

Ni som använder Tens, hur högt har ni den på? Jag provade för första gången idag men jag hade nog för lågt. Vågade liksom inte mer...
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012