-
Carfreak skrev 2012-08-21 08:35:59 följande:Idag fick vi goda nyheter!! Ingen havandeskaps förgiftning :D
-
Det var ju skönt! Frågade de inte om du hade haft andra män...? Hahahaha!MiaMy skrev 2012-08-23 17:42:34 följande:Nu har vi varit till Familjerätten och skrivit på papper att min sambo är pappa till barnet. Skrev samtidigt på gemensam vårdnad. Var lite nyfiken inför mötet, då det var några här som skrev att de kunde vara otrevliga och ställa pinsamma frågor... Men med oss var de bara trevliga
Min dumma soc tant har inte svarat på mailet jag skickade den 17/8 så nu vidarebefodrade jag det till hennes chef. Bebis kan ju komma när som helst nu! -
Superbia: Tror du våra busungar tar efter mor och far? Vi är nämligen inte aaaalls envisa varken min sambo eller jag... Host host...
-
Tänker på dig.Smurfan87 skrev 2012-08-24 15:53:29 följande:Tack för era tankar!
-
Tid för snitt bokat! Som jag drömde och ville så blir det den 7/9. Så om max 11 dagar har vi en bebis, jag är mamma och allt kommer bli helt annorlunda. Inte utan att man känner sig lite snurrig i huvudet...
Superbia: Lycka till med vändningen! -
Det kommer nog kännas konstigt när man åker dit. Typ jaha, då ska vi åka till sjukhuset och operera ut vårt barn nu då... Men det känns skönt på ett sätt att veta när det blir. Om det inte blir innan förstås men den tanken har jag helt släppt nu. Man känner sig lugnare på nått sätt.
Har förövrigt haft en kanondag, sambon fick goda nyheter gällande sitt företag, jag fick veta att jag inte har några karensdagar på A-kassan (kommer vara arbetslös från 1/9 till 7/9) och sen vann jag 25:- på triss.
NeLe och Love: Lycka till hos BM/på vändning! -
Edds: Haha! Det är rätta takter!
Superbia: Samma här. Tror du han åkte till affären (2 min bort) 5 i 10 igår när jag ville ha nektariner? Nej det var han för trött för. Han, trött???
Den lilla M: Spännande, lycka till och håll oss uppdaterade! -
Idamarja: Höll på att dö av skratt nyss! Sa till sambon att en i tråden har 3 timmar till förlossningen.
Han: bilväg?
Jag: ja hon bor i Norrland.
Han: Att dom ens har internet!
Hahahahaha!
Superbia: Nästa gång ska jag köpa en sån där lösmage, så får han känna hur det känns. -
VMD: Jag förstår inte heller varför man har så bråttom. Den kommer väl när den är redo? Fast jag har å andra sidan inga onormala gravidproblem.
-
Marla: Nej jag har inte sett nån och med tanke på din reaktion så vill jag nog inte se nån heller...
När är bf?