Frokenpilla skrev 2012-07-30 12:15:01 följande:
Jag mår också så vissa dagar. Idag är en sådan dag. Har kollat blodtryck och blodvärde men det är bra. Så, jag antar att det är väl tungt för kroppen helt enkelt!
Men kolla blodvärdet och blodrycket! vissa dagar kan jag knappt gå ur soffan pga yrsel och matthet!
Angie: X:et är jättehjälpsam och har sagt att hon även tar hand om min dotter när vi föder. Hans barn får nog gärna vara där och min dotter kan säkert vara hos sin pappa ett tag men vi vill väldigt gärna att alla får vara delaktiga så vi har sagt att är inte hans barn här när bebisen kommer ska dom komma hit och vara några dagar med sitt syskon. Jag tycker det är viktigt!
Någon mer än jag som är sjukt törstig hela tiden...? Har också en annan knäpp fråga. Har kännt som en tyngkänsla i underlivet några månader. Känner jag efter känns det som om jag är "svullen" i slidmynningen typ. Funderar på om det kan vara något begynnande framfall?! hade aldrig såhär sist, vad jag minns.
Va skönt att ha ett så "bra" x. Då kanske det löser sig!
Jag har också typ samma känsla som om nått är på väg ut liksom. Det är inte alltid utan bara ibland. Vore skönt om man bara är svullen, för jag vill inte ha framfall. Och är så dålig på det där med knipövningar också...