Vi som väntar smått i September 2012
Det var som små sparkar fast i takt, det måste varit hicka.
Hur långt har ni kommit med namn?
Jag vet ju att LittleMy's dotter ska heta Isabella och vi var ju också inne på det men nu tycker jag att det blir för långt med efternamnet, heter Lundberg. Så nu är jag inne på Minella istället, vad tycker ni om det?
Tycker det låter så gulligt med Min Ella också...
Annars har vi Vendela, Leona och Stella.
OM det blir en pojk så har vi fastnat för Lian med N. Men det låter dumt på engelska då det blir Lee-Ann och i skriftspråk blir det ju lian som tarzan svingar i. Tycker ni det spela roll? Kommer inte på några andra bra pojknamn.
Jag vill ha nått kort och inte så vanligt. En gammal klasskompis barn heter Kian annars hade det varit bättre. Känns dumt att ta samma bara, inte för att vi har nån kontakt eller så men ändå...
AM79: Jag har också tappat räkningen, men kollade nu och har 65 dagar kvar.
Min moderkaka låg också lite i vägen vid RUL så ska på UL den 23/7. Vet nån om de även kolla storleken på liten vid ett sånt UL? Vill så gärna veta hur stor krabaten beräknas bli.
Min sambo följer med på BM besöken men egentligen är det lite onödigt, han behövs ju inte där. Och vi har också doppler hemma. Han vill gärna känna sparkar nu när de verkligen känns men var lite otålig i början när det kunde ta ett tag emellan.
Men han säger också att han inte tänker så mycket på bebisen för då börjar han bara grubbla och får inga svar. Han väntar tills den kommer ut.
Vi säger att vi är lyckliga nån gång då och då men mycket oftare säger vi hur bra allt kommer bli.
När det gäller förlossningen så har han lite svårt att fatta hur han ska hjälpa till. Han har bett mig skriva ett brev som även han kan ha om det skulle vara nått.
Selmv: Hur har det gått?
Skönt!
Edds: Usch va otäckt! Men skönt att det lugnade ner sig. Och som du sa när du stressade så blev väl bebis stressad.
Maglan: Jag har också konstant halsbränna. Ska på UL den 23/7 så det ska bli kul att se om man ser nått hår. Själv hade jag inget hår alls! Det kom först när jag var 1,5 och är fortfarande väldigt tunnt.
Min sambo har tjockt hår så blir det en tjej hoppas jag hon får hans gener.
Jag tar också Losec, den hjälper i 2-3 dar, sen backar jag upp med Novalucol.
JePaLuLi: Får man fråga vad som hände med din svägerska?