Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Det var FVP i Lund...läkaren var helt vidrig, opersonlig, muttrade till sköterskan och ignorerade det faktum att jag var rädd och orolig och grät så att jag skakade och knappt kunde andas.. inte blev det bättre av att han bara muttrade för sig själv, sen hela handhavandet av förloppet med negativt resultat av FVP vilket det var, allt har fallerat fullständigt och det är först i efterhand man förstår hur illa behandlad man blivit, fy fan säger jag bara för dessa totalt oempatiska människor som jobbar med sådant!
Har varit i Malmö 2 gånger innan och gjort ett VUL och ett UL och dom var så himla trevliga och tillmötesgående. Och där tog ultraljuden minst 15 minuter och då skulle dom bara mäta bebisen från huvud till rumpa. Och BM gjorde allt för att bebisen skulle vakna och röra på sig så vi skulle få se det.
Ska ringa dom imorgon och berätta om idag och säga att vi vill komma till dom igen och göra RUL.