• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (Kfkkf)
    Man 78 skrev 2019-11-02 22:32:49 följande:

Du får gärna utveckla ligget med din lärare. Hur hamnade ni i säng? Vad hände och vad gjorde ni?

Man märker ju om personen är intresserad eller så.
  • Man 78
    Anonym (Kfkkf) skrev 2019-11-03 10:13:06 följande:

Man märker ju om personen är intresserad eller så.

Ja det stämmer säkert i många fall.

Hänger inte riktigt med i din lärarhistoria dock.

Vad menar du med att han drog hem er båda inför barnen?
  • Anonym (Kfkkf)
    Man 78 skrev 2019-11-03 10:49:32 följande:

Menade att han hade mig och, henne samtidigt och gömde det inte för barnen. Jag, var ju såklart inte där samtidigt som henne. Men han hade liksom 2 tjejer. När jag var där var inte hon där. Men jag vet att han hade släppt av henne en gång, för att hämta mig direkt efter. Kommer också ihåg att han sa han luktade svett då. Och skyllde på att han haft mycket för sig under dagen på jobbet. Men han hade enligt tjejen legat med henne, sen mig, utan att duscha mellan. Mysigt.

Men jag menade alltså att han hade oss båda samtidigt och dolde inte det för barnen. De måste ju blivit förvirrade stackarna. Men nu har det ju ordnat sig iaf.
  • Anonym (Kfkkf)
    Man 78 skrev 2019-11-03 10:49:32 följande:

Jag träffade honom under tiden jag tog körkort. Hade ju honom som körlärare. Började prata mycket om mitt ex, som inte var så snäll. Så därigenom fick han väl reda på att jag inte hade någon kille då. Sen bara blev det att vi pratade om mer och mer saker. Sen fick jag hänga med honom hem efter körlektionen i körskolebilen.

Lite små kul när jag ser tillbaka på det. Lite sådär förbjudet. Men ändå så dumt.
  • Anonym (Kfkkf)

Träffade honom såklart efter med. Var med honom i flera mån. Tills jag fattade att han hade tjej. Vilket jag iofs anade. För han smet alltid iväg och pratade telefon osv. Men han nekade ju. Det var ju inte kul att han hade tjej. Men det andra menar jag, var lite småkul just att varit med sin lärare. Mina vänner brukar skoja med mig om det.

• Anonym (Fel Fel Fel)

Min systers kille och har tyvärr hänt mer än en gång när han är med jobbet där jag bor.

• Anonym (Honvardenförsta)

Gick i 8:an och blev förförd (åtminstone avrunkad) av vår vikarie i engelska. Hon var ca 30 -35 år, jättesnygg och hade de största bröst jag sett.

En dag bad hon mig stanna kvar efter lektionen. Hon lät mig sedan klämma och känna på hennes pattar utanpå tröjan. Hon knäppte upp mina byxor och runkade sedan av mig medan mina tafatta tonårshänder försökte komma in under hennes tröja och bh. I samma stund mina händer lyckades få hudkontakt med hennes bröst exploderade jag i hennes hand.

Såg henne aldrig mer efter den dagen, men har aldrig glömt stunden hon gav mig.

• Anonym (H33)
    Anonym (Honvardenförsta) skrev 2019-11-04 20:32:43 följande:

Gick i 8:an och blev förförd (åtminstone avrunkad) av vår vikarie i engelska. Hon var ca 30 -35 år, jättesnygg och hade de största bröst jag sett.

En dag bad hon mig stanna kvar efter lektionen. Hon lät mig sedan klämma och känna på hennes pattar utanpå tröjan. Hon knäppte upp mina byxor och runkade sedan av mig medan mina tafatta tonårshänder försökte komma in under hennes tröja och bh. I samma stund mina händer lyckades få hudkontakt med hennes bröst exploderade jag i hennes hand.

Såg henne aldrig mer efter den dagen, men har aldrig glömt stunden hon gav mig.

Oooooooch sen vaknade du! ^^
  • Man 78
    Anonym (tuss123) skrev 2019-11-03 07:27:31 följande:
    Han hade alltid en speciell blick och lurigt leende när man träffads på stan och stannade för att hälsa och kallprata. Jag visste att han var sugen, det syntes. Han var het, vältränad, och jag var väl lite förbjuden frukt. Vi träffades och låg några gånger,. Första gången vi hamnade i säng så träffades vi på krogen om jag minns rätt.
    Var det bra sex? Hur pass erfaren var du som 18 åring? 
    Åldersskillnader är alltid spännande.
    Du verkar ha några roliga anekdoter att dela med dig av.
  • Man 78
    Anonym (Kfkkf) skrev 2019-11-03 11:15:05 följande:
    Jag träffade honom under tiden jag tog körkort. Hade ju honom som körlärare. Började prata mycket om mitt ex, som inte var så snäll. Så därigenom fick han väl reda på att jag inte hade någon kille då. Sen bara blev det att vi pratade om mer och mer saker. Sen fick jag hänga med honom hem efter körlektionen i körskolebilen.

Lite små kul när jag ser tillbaka på det. Lite sådär förbjudet. Men ändå så dumt.
    Tur det ordnade upp sig i alla fall och roligt att du fick en spännande historia att se tillbaka på.

Har du fler roliga/sexiga historier att dela med dig av?
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?