• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • optimist63
    Anonym (23) skrev 2017-12-06 13:20:21 följande:

En som gick i samma klass på gymnasiet som min pappa. Hans dotter gick dessutom i min brors klass i grundskolan. Hade sagt till mig skälv att jag aldrig skulle kunna ha sex med någon lika gammal som min egen pappa. Sen gör jag det ändå, med någon som varit nära bekant med pappa...

Jag har förstått att många unga tjejer (15-18år) verkar tycka det är spännande att förföra en äldre man. Så du är ju inte direkt ensam. Skulle gärna låta mej bli förförd av en yngre tjej!
  • Anonym (23)
    Anonym (Lycklig) skrev 2017-12-06 23:01:51 följande:

Spännande ändå. Hur lärde ni känna varandra och hur gick det sedan till när ni hamnade i säng? Hur gamla var ni vid tillfället/tillfällena?

Började med att vi började prata på nätet. Sen bestämde vi oss för att ses och då just för att ha sex. Han berättade då om min pappa osv.

Han var 57 och jag 34..

Blev lite lockad till det hela och tänkte då varför inte!? Var helt ok med så!!
  • Stefan Höglund
    bjärmund skrev 2017-12-07 21:03:39 följande:

En 35 år äldre kvinna (kärring)  33 vs 68

Varför är det så olämpligt?
  • Anonym (Doggysex)

Grannens hund i hundkojan. 

• Anonym (OMG)
    Anonym (Doggysex) skrev 2017-12-09 11:53:10 följande:

Grannens hund i hundkojan. 

What?!? Berätta! Vad gjorde ni?
  • Anonym (AnonymMan)
    Anonym (OMG) skrev 2017-12-11 11:04:50 följande:
    What?!? Berätta! Vad gjorde ni?
    Måste ha varit det som kallas "doggy style"
  • Anonym (say what)
    Anonym (Svara) skrev 2017-06-14 17:13:43 följande:
    Ja, men jag skrev styvbroder för att det låter bättre.
    Men sen så berättar du att ni har samma pappa vilket gör att du säger att ni är halvsyskon... Så... spelar ingen roll om du tycker det låter bättre med styvbror när du ju erkänner att det inte var det... 
  • Anonym (Häpp)

Det mest olämpligaste måste varit när jag var 20 och hade sex med min kopmis bästa väns kusins mamma - grymt pinsamt i och med att vi aldrig sågs.

• narreficus
    Anonym (Häpp) skrev 2017-12-11 13:30:05 följande:

Det mest olämpligaste måste varit när jag var 20 och hade sex med min kopmis bästa väns kusins mamma - grymt pinsamt i och med att vi aldrig sågs.

Varför var det så pinsamt. ?  Hur gamla var ni ?  Själv hade jag massa sex med äldre/mogna kvinnor, skönt som fan. Här ovan var ju en som hade sex med en 35 år äldre,  tycker jag vi kan prata pinsamt.
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?