• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (Häpp)

Det mest olämpligaste måste varit när jag var 20 och hade sex med min kopmis bästa väns kusins mamma - grymt pinsamt i och med att vi aldrig sågs.

• Anonym (sjursson)

Jämnför denna tråd med tråden om "extra opassande" otrohet", så ser ni . Ni som tror allt är påhittad.

• Miss Sunny
    Anonym (Cuckoo IV) skrev 2018-09-14 01:03:32 följande:

Olämplig eller olämplig, men som 28-åring låg jag med en 65-årig kvinna. Väldigt modern och medveten kvinna med fin halvrakad fitta.

Hon såg mer ut som 55 år.

Knullade med brorsans före detta flickvän och det är en hemlighet mellan henne och mig. Skulle gå åt helvete om han fick reda på det.

Har betalat många kvinnor för sex och då främst i Thailand. Lite moraliskt tveksamt...

Nice !   Ger mig hopp för ålderdomen      Drömmer
  • Stefan Höglund

Dottern min hade fest hemma

Jag gick och la mig

Vaknar sen upp av att en av hennes klasskamrater ligger brevid mig och smeker sig själv gentleman som man e hjälper man henne för att sedan bli riden av henne

Kanske inte den mest lysande iden eftersom det slutade dessutom med en abort

• Anonym (the man)

Jag o min brorsa hade analsex

• Anonym (Billy)
    Anonym (the man) skrev 2018-09-30 00:05:27 följande:

Jag o min brorsa hade analsex

Har samma erf i unga år
  • Anonym (Härligt)
    Pussan skrev 2017-03-09 23:15:21 följande:

Om detta räknas som sex, så var det nog i en oerhörd trängsel i tunnelbanan, jag kände en kuk mot min rumpa, vi stod så packade så det var i och för sig inget konstigt. Kuken blev allt hårdare och stod till slut rakt upp mot min röv, jag fick in en hand och smekte upp och ner, tror inte att någon såg. Jag kände efter en stund att det blev blött på handen, kuken försvann och jag vände mig aldrig om. Undrar hur han såg ut, framför allt hur han såg ut när han klev av....

Fan vad härligt att ha en sån skön stund från ingenstans
  • Anonym (Japp)
    Hasse99 skrev 2017-12-11 13:53:56 följande:
    Sex är väl bara pinsamt om man ångrar sig annars är det ju ok
    Tycker jag med
  • Anonym (Yl)

Usch, var på en fest och blev för full. Det var det någon annan som blev också, så vi blev stormkåta på varandra. Vännen som hade festen försökte hålla isär oss men vi smet iväg hem till honom ändå.

Det var en riksdagssnubbe och det skedde i hans extralägenhet, när vi vaknade hade han 12 missade från frugan. Jag visste ingenting om honom innan och det var ångest och hejdå från båda håll. Sen ringer karljäveln på kvällen och vill fortsätta. Hu. Jobbigt att träffa vännerna sen också.

Jag låg med och började dejta min barndomskärleks bästa vän och kollega efter att ha träffat de båda på en fest. Det slutade rätt dåligt och ingen ville träffa någon och alla vänskaper tog slut.

Två killar som mina vänner var intresserade av, men då var vi unga och det räckte med lite bekräftelse för att jag skulle kasta bort all heder och moral.

Sen en trekant i skogen med mina två bättre tjejkompisar när vi var påverkade. Typ. Vi pullade varandra åt alla håll och kanter, hahaa. Vi har inte yppat ett ord om detta efteråt.

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?