Usch, var på en fest och blev för full. Det var det någon annan som blev också, så vi blev stormkåta på varandra. Vännen som hade festen försökte hålla isär oss men vi smet iväg hem till honom ändå.
Det var en riksdagssnubbe och det skedde i hans extralägenhet, när vi vaknade hade han 12 missade från frugan. Jag visste ingenting om honom innan och det var ångest och hejdå från båda håll. Sen ringer karljäveln på kvällen och vill fortsätta. Hu. Jobbigt att träffa vännerna sen också.
Jag låg med och började dejta min barndomskärleks bästa vän och kollega efter att ha träffat de båda på en fest. Det slutade rätt dåligt och ingen ville träffa någon och alla vänskaper tog slut.
Två killar som mina vänner var intresserade av, men då var vi unga och det räckte med lite bekräftelse för att jag skulle kasta bort all heder och moral.
Sen en trekant i skogen med mina två bättre tjejkompisar när vi var påverkade. Typ. Vi pullade varandra åt alla håll och kanter, hahaa. Vi har inte yppat ett ord om detta efteråt.