• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Hasse99

Sex är väl bara pinsamt om man ångrar sig annars är det ju ok

• narreficus
    Hasse99 skrev 2017-12-11 13:53:56 följande:

Sex är väl bara pinsamt om man ångrar sig annars är det ju ok

Jo, men ...... 35 år äldre...... Riktignog finns det många attraktiva kvinnor i mogen ålder, men nästan 70 när man är i början på 30-åren. Då ska man vara bra kåt.
  • Anonym (Häpp)
    narreficus skrev 2017-12-11 13:49:42 följande:
    Varför var det så pinsamt. ?  Hur gamla var ni ?  Själv hade jag massa sex med äldre/mogna kvinnor, skönt som fan. Här ovan var ju en som hade sex med en 35 år äldre, då tycker jag vi kan prata pinsamt.
    Hon var i samma ålder som jag var när jag var lika gammal
  • nevermind

Skulle väl vara en kollega då eftersom det kom ut, men vi hade båda slutat jobba heltid där då (sommarjobb).

• Anonym (sexy)

Var på kryssning med två tjejer den ena är jag riktigt bra kompis med.
    Vi festade och dansade hela kvällen, framåt småtimmarna när vi går till våra hytter följer tjejen som jag är kompis med in i min hytt och frågar om jag har en kondom .
    Jag svarar ja hon ler och stänger dörren tar av sig klänningen......
    Jag ångrar inte våra fylle knull men det tog ett bra tag att komma tillbaka som riktiga vänner......

• Anonym (Cuckoo IV)

Olämplig eller olämplig, men som 28-åring låg jag med en 65-årig kvinna. Väldigt modern och medveten kvinna med fin halvrakad fitta.

Hon såg mer ut som 55 år.

Knullade med brorsans före detta flickvän och det är en hemlighet mellan henne och mig. Skulle gå åt helvete om han fick reda på det.

Har betalat många kvinnor för sex och då främst i Thailand. Lite moraliskt tveksamt...

• eilgbmls

Mig själv tror jag. Det blev mycket paradoxer där.

• Anonym (Cuckoo IV)
    eilgbmls skrev 2018-09-14 01:04:38 följande:

Mig själv tror jag. Det blev mycket paradoxer där.

När du runkat?
  • Anonym (Billy)

Knullat min styvmor i yngre år

• Anonym (Billy)

Knullat min styvmor i yngre år

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?