• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (ex)

Ett X till mig.
    gillade lite bdsm, analsex, osv osv
    sedan visade det sig att hon var lite mer psykstörd än jag trodde och hon annklagademig till att tvinga henne till bdsm mm
    fastän det var HON som bad om det

• bendix

Fyllsex med ett yngre syskons ex-svärmor. I helgen när  jag var på en kryssning til Kiel.  Fan vad jag skäms. Specielt när jag måste erkänna att hon va jäckla skön å knulla. Hon va skild nu, och hade inte knullat på över ett halvår (sa hon). 
           Länge sän jag har haft en så kåt kvinna. Helt ovärkligt (och hetsande)  när denna dam som jag sätt på som en "finfruga", ligga med bena i vädret å gny och njuta min nästan 25 år yngre kuk.  Jag är 29 och tror hon är 53.  

• Anonym (Hmmm.)
    Pappa46Sthlm skrev 2017-11-09 12:34:18 följande:

Blir nyfiken. Hur gammal var du, när det hände?

Jag var 36.
  • Anonym (Hello)
    Anonym (Hejhej) skrev 2017-10-21 12:17:54 följande:

När jag var 14 hade jag sex med 49 flickor i min skola. Jag hade också sex med 4 lärare, 2 grannar, 15 kvinnor på stan och 23 tjejer i ett fotbollslag.

Idag då?
  • Anonym (njörkinnan)

Den ena av dotterns kompisar har en sambo som är en del äldre än hon.  Nästan mitt mellan hennes ålder och min.
           På en efterfest hade jag en snabbis med honom.   (skäms)

• Anonym (23)

En som gick i samma klass på gymnasiet som min pappa. Hans dotter gick dessutom i min brors klass i grundskolan. Hade sagt till mig skälv att jag aldrig skulle kunna ha sex med någon lika gammal som min egen pappa. Sen gör jag det ändå, med någon som varit nära bekant med pappa...

• Anonym (Kalle)

Min svåger. Och min svägerska. Samtidigt.

• Anonym (Lycklig)
    Anonym (23) skrev 2017-12-06 13:20:21 följande:
    En som gick i samma klass på gymnasiet som min pappa. Hans dotter gick dessutom i min brors klass i grundskolan. Hade sagt till mig skälv att jag aldrig skulle kunna ha sex med någon lika gammal som min egen pappa. Sen gör jag det ändå, med någon som varit nära bekant med pappa...

Spännande ändå. Hur lärde ni känna varandra och hur gick det sedan till när ni hamnade i säng? Hur gamla var ni vid tillfället/tillfällena?
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?