• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (Ångest)
    Anonym (Dronten) skrev 2017-10-21 11:39:16 följande:
    Jag har gjort det med en tjej som är 17 år och jag är 40 år.
    Jag är 49 o har gjort detsamma var så häftigt med en ung
  • Anonym (Hejhej)

När jag var 14 hade jag sex med 49 flickor i min skola. Jag hade också sex med 4 lärare, 2 grannar, 15 kvinnor på stan och 23 tjejer i ett fotbollslag.

• Anonym (Ångest)
    Anonym (Hejhej) skrev 2017-10-21 12:17:54 följande:

När jag var 14 hade jag sex med 49 flickor i min skola. Jag hade också sex med 4 lärare, 2 grannar, 15 kvinnor på stan och 23 tjejer i ett fotbollslag.

Fan vad du har haft fullt upp vad avundsjuk jag är på dig
  • Anonym (51)
    Anonym (Ångest) skrev 2017-10-21 12:14:02 följande:

Jag är 49 o har gjort detsamma var så häftigt med en ung

Lite avis...
  • Anonym (Mr X)
    Anonym (Hingst) skrev 2017-08-17 22:24:19 följande:

Min bästa polares fru. Så fort hon eller jag blir lite berusade på fester eller ute så blir vi så jävla kåta på varandra och kan inte låta bli. Helt sjukt.

Det låter som att du skulle kunna vara min bästa polare och det är min fru vi pratar om.

Börjar ditt namn på K och du gör skäl för ditt "Nic"? (hingst-epitetet: STORlek och energi) Min fru heter Nina, det borde räcka.

Du kan sluta oroa dig i sånt fall. Hon har berättat om era tillfällen. Jag är inte sur, tvärsom!

Ring mig (om du är den jag tror du är) så tar vi och snackar om saken.

• Puppetmaster

Fest för invandrarkvinnor hemma hos mig och min dåvarande fru. En av tjejerna blir dyngrak och söker upp mig där jag sitter i ett angränsande rum och surfar på datorn (jag deltar inte i själva festen utan upplåter bara mitt hem för deras fest). Hon tafsar och kysser mig. Hon är liten och söt och är grumlig i ögonen av fylla och kåthet. Då hon inte är stadd att gå själv beslutar vi oss för att jag ska köra henne hem.. Hon smeker mig mellan benen medan jag kör och försöker få upp min gylf samt gör försök att klättra upp i mitt knä i förarsätet. 
    Slutar med att jag knullar henne i baksätet så det stänker om det. 

En annan episod. Också invandrartjejer fast yngre samt syskon av kurdisk börd. 
    Jag är vän med deras pappa men lät mig ändå förföras av de två äldsta flickorna vid olika tillfällen och flera gånger. De ville lära sig allt om sex innan de gifte sig. Hade således undervisning med dem med inslag av bdsm. Den äldsta är numera gift och bor i en grannstad men besökte (besöker? ..det var ett tag sen nu) mig regelbundet för regelrätt hård vaniljsex - hon vill inte ha några märken på kroppen som är svårförklarade för hennes man. 

• TedN

Har haft sex med min kusin. Började onnanera tillsammans när hon var 11 och jag 12. Sen blev det att vi hade oralsex för att sen gå vidare till att ha sex. Vi blev påkomna när hon sög av mig en gång av vår yngre kusin. Men hon var bara 4-5 år så hon förstod inte så mycket vad vi gjorde som tur var. Nu var det länge sen vi gjorde nåt.

• Anonym (Erik)

Jag hade sex med min bonusdotter efter separation med hennes mamma. Det kändes ganska speciellt då hon faktiskt växt upp som min egen en dotter. Hon var 24 år när det hände.

• Anonym (förbjudet)
    Anonym (Ångest) skrev 2017-08-18 07:48:57 följande:

Min frus syster och hon är på smällen Faaan

Shit !   Jag hade oskyddat sex med sambos morbrors fru, men hon va lyckligtvis för gammal  (47) .  Jag 29.
  • zkrillex

Listan kan göras lång vad gäller olämpliga saker..sex med storebror från att jag var ca 6-7 och han 10 tills jag var 15 ca. Sex med dagmammas dotter, hon var kanske 12-13 och jag 14. Slickat och sniffat mammas trosor samt dildos i yngre år.

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?