Hände när jag var 19 var tillsammans med en tjej hade varit det ganska länge 3 månader, lång tid i den åldern, hon och hennes mamma bodde i ett litet hus min tjej hade källaren för sig själv egen ingång och trevligt.
hände en lördags morgon, då hon var tvungen att gå till sitt arbete i en ica butik körde henne och sen tillbaka och slaggade vidare, vaknade av att hennes mamma sög av mig , hoppade fan till men med höga testosteron nivåer i kroppen slappnade man av snabbt och bara njöt, hennes mamma gav mig en riktig resa, knullade som galna satte på henne flera gånger den dagen, då orkade man och ville bara tömma mest hela tiden.
Så här på ålderns höst när man ser tillbaka på vad man gjort så vilket svin man var, mamman och jag knullade i nära 2 månader samtidigt som jag knullade dottern och jag visste att mamman lyssnade när vi knullade skruvat men samtidigt jävligt upphetsande,
Knullade även chefens fru på fyllan på en firma fest blev upptäckt av en annan, höll på att skita på mig, men det slutade bra han klev på han med och tog henne