Anonym (Snuppan) skrev 2011-09-08 08:06:19 följande:
Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.
Min systers pojkväns brors flickväns lillasyster... vi var i en 25 års fest och jag var lite trött, så jag gick till rummet för att sova lite.
Efter cirka 30 minuter så vaknade jag och då såg jag henne vara bredvid mig. Hon "halvsov" sa hon.
Vi började att samtala om vad som helst och hon började samtala om sex och sexuella erferenheter.
Jag blev lite upphetsad av en av hennes historier och då delade jag med mig en och då blev snacket mer intensiv.
Efter vi samtalade så började vi att grovhångla som galningar för att vi var upphetsade. Vi tog på varandra och kläderna gick av på några sekunder och vi körde 69:an. Efter att hon sugit av mig så red hon mig för att hon ville vara den dominanta, så efter någon minut så tog jag henne bakifrån för att jag ville ha makten och vi höll på sådär under hela akten.
Det ultimata var att jag fick utlösning i henne och det var det skönaste jag har upplevt i mitt liv för att hennes min i anletet var otrolig eftersom jag blev tillfredställd och hon njöt. Vi blev svettiga båda två, men vi gjorde ju det otrolig länge.
Nu har vi en dotter tillsammans och vi älskar varandra, men den första gången vi gjorde det är den mest minnesvärda.