• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (Alltså.....)

Min fru har två syrror, en lillesyrra och en storesyrra (lillesyrran är 30 och storesyrran 39).. Har legat med båda dem. OskyldigSkäms

• Anonym (Jo)

Ingen. Jag har självklart bara legat med min man.

• Anonym (Anonym kille)

Den mest olämpliga var nog fd tjejens kompis. Det här var innan hon blev en fd. för mig. Det var olämpligt.

• Anonym (Ebe)

Det är nog jämt skägg mellan en anställd (jag rekryteringsansvarig men ej formellt hans chef), bästa kompisens crush (vi var 16, hon hade inte berättat att hon gillade honom) och exets bästis.

• Anonym (Amanda)
    Athlete skrev 2017-11-04 22:05:29 följande:

Hur gick det till, vad hände? Bara en gång? Fick din vän eller någon annan reda på det? Ångrade du dig?
    Samma frågor som ovan till dig. smile1.gif
    Märkte att han ofta kollade in mig när jag var där. Speciellt på sommaren när man var solbränd och hade mindre kläder på sig. :) Jag var attraherad av honom men vågade inte ta första steget men det gjorde han. Det är bästa sex jag haft och ångrar mig inte. Vi träffades lite då och då.
  • Anonym (T)

Vet inte vad som är olämpligast...

Min adoptivsyster lekte med varandra när vi var små. Vet inte om det var så mycket sex.. Var nog mest nyfikenhet.

Min förra frus lillasyster när hon var på besök hos oss en gång.

• hurak
    Anonym (Amanda) skrev 2017-11-12 02:19:36 följande:
    Märkte att han ofta kollade in mig när jag var där. Speciellt på sommaren när man var solbränd och hade mindre kläder på sig. :) Jag var attraherad av honom men vågade inte ta första steget men det gjorde han. Det är bästa sex jag haft och ångrar mig inte. Vi träffades lite då och då.
    Var han singel? Har du någon kontakt med vännen eller pappan idag?
  • Anonym (Amanda)
    hurak skrev 2017-11-14 12:13:54 följande:
    Var han singel? Har du någon kontakt med vännen eller pappan idag?
    Ja, Ja och Nej
  • Anonym (Klamydiakuken)

En kille som visade sig ha klamydia.. Skitkul. Han var inte ens snygg att titta på. Ångrar det så jävla hårt! Lyckades därför smitta mitt KK som jag hade känslor för, haha. Där tog det knullandet slut. Fuck my lite! xD

• villbusa

Mamman till barn jag var tränare för....vi var båda gifta på olika håll....hett men blev mindre bra i slutet....

Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?