• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (va)
    Anonym (Argonym) skrev 2019-11-01 18:03:37 följande:

När min bästa kompis gjorde slut med sin flickvän som han var otrogen med sökte hon upp mig och ja... förkunnade vår kärlek?

han var otrogen med sin egen flickvän?
  • Anonym (Argonym)
    Anonym (va) skrev 2019-11-01 18:57:32 följande:
    han var otrogen med sin egen flickvän?
    Ja.. Min "bäste" kompis hade ett långvarigt förhållande med en 1 år yngre tjej som han slutligen gjorde slut med och flyttade ifrån efter otaliga otroheter som han på myglig sätt berättat för mig.. Än idag har jag inte riktigt klart för mig hur det gått till men jag vet att han efter flytten till göteborg haft otaliga kortvariga förhållanden... Han är också något av en missbrukare och lurendrejare..

Så här i efterhand hoppas jag att jag inte tände eld på torrt fnöske för denna donna..
  • Anonym (Kfkkf)

Min körlärare när jag var 20, han var 32 och hade redan tjej och flera barn, drog hem både mig och henne samtidigt inför dem. Visste inte att han hade tjej då iofs. Tragiskt. Men dom är ihop fortf och han var ärlig mot oss båda till slut. Det var iaf snällt.

• Anonym (Kfkkf)

Han hade alltså barn med andra. Inte sin tjej.

• Anonym (Argonym)

Läste lite fel där.. "han hade alltså barn med andra men inte sin tjej?"

• Anonym (Kfkkf)
    Anonym (Argonym) skrev 2019-11-02 06:03:01 följande:

Ja det var inte hans tjej han är med som han har barn med utan andra tjejer. Nu har iofs de med barn, men då hade de inte det.
  • Anonym (Kfkkf)
    Anonym (Argonym) skrev 2019-11-02 06:03:01 följande:

Han hade flera ex tjejer som han hade barn med. Men då hade han inte barn med sin tjej. Han har haft många tjejer.
  • Anonym (Kfkkf)

Skrev med henne lite då och vi pratade som vänner. Hon var absolut inte arg på mig eller något. Det var skönt. Det är ju inte mitt fel, det var ju han som gjorde fel. Jag struntade ju i honom när jag fick reda på, att han hade henne med. Tycker bara synd om henne. Hoppas han inte gör om det.

• Anonym (C)

En 35-årig manlig oskuld. Aldrig mer.

• Anonym (Argonym)
    Anonym (C) skrev 2019-11-02 11:46:35 följande:

En 35-årig manlig oskuld. Aldrig mer.

Jag siar i spå kulan...

Din nästa match är en 36 årig manlig oskuld!
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?