• Anonym (Snuppan)

Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?

Vem är den mest olämpliga person ni haft sex med? Med det menar jag att ni tex kanske haft sex med eran bästa kompis flick/pojkvän, eran chefs dotter/son, någon arbetskollega eller nån annan person där det kan bli lite känsligt ifall det kommer fram.

• Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?
  • Anonym (-)
    Anonym (Ett antal) skrev 2019-11-08 12:12:29 följande:

Det är ett antal nu ja...

Min högstadielärare när jag gick i 9an, min pojkväns bror, min andra pojkväns bästa kompis (just efter att han gjort slut med mig dock så var inte otrohet men ganska olämpligt, dessutom visade det sig sedan att den kompisen hade en flickvän men det visste jag inte då för trodde de just gjort slut också), två killar 10 år yngre än mig när jag var 30 och en kille 20 år yngre än mig när jag var 40. Plus min arbetskollega (innan vi blev kollegor när vi var singlar, sen upptäckte jag att han fanns på nya jobbet och är gift nu - vi jobbar jättenära ihop. Inget har hänt förstås men tror inte hans fru vet att vi haft sex tidigare). 

Dessutom har jag tagit 4 killars oskulder, är väl inte olämpligt direkt men jag har lite av en fetish för det så då blir det lite pervigt kanske. 

Hur gamla var oskulderna? Skulle du teoretiskt tända på att ta oskulden av en 36-åring?
  • Anonym (Ett antal)
    Anonym (-) skrev 2019-11-08 12:33:25 följande:
    Hur gamla var oskulderna? Skulle du teoretiskt tända på att ta oskulden av en 36-åring?

Ja åldern spelar ingen roll, hade jag absolut kunnat om han var attraktiv i övrigt. När jag börjar dejta någon så hoppas jag alltid att han är oskuld oavsett vilken ålder han har. Nästan så att en äldre oskuld är mer attraktiv än en ung, eftersom jag föreställer mig att första sexet blir en mer speciell upplevelse för honom än vad det blir för någon som är mkt yngre och kanske inte tänkt efter lika mkt kring sex. Det är det jag tänder på - att det ska bli riktigt speciellt för honom och då känner jag mig speciell. Men jag har lite speciell smak i allmänhet på män (kanske därför jag träffat på så många oskulder, för att ingen annan gillat dem) så det måste ju stämma. 

De var dock inte så gamla de jag tagit hittills, 17, 23, 20 och 21. 

• Anonym (Ett antal)

Ja åldern spelar ingen roll, hade jag absolut kunnat om han var attraktiv i övrigt. När jag börjar dejta någon så hoppas jag alltid att han är oskuld oavsett vilken ålder han har. Nästan så att en äldre oskuld är mer attraktiv än en ung, eftersom jag föreställer mig att första sexet blir en mer speciell upplevelse för honom än vad det blir för någon som är mkt yngre och kanske inte tänkt efter lika mkt kring sex. Det är det jag tänder på - att det ska bli riktigt speciellt för honom och då känner jag mig speciell. Men jag har lite speciell smak i allmänhet på män (kanske därför jag träffat på så många oskulder, för att ingen annan gillat dem) så det måste ju stämma. 

• Anonym (tuss123)
    Man 78 skrev 2019-11-08 11:52:54 följande:

Du har hunnit med några roliga och upphetsande äventyr då? Var det ett stort steg att lämna relationen? Hur länge var ni tillsammans?

Vi var tillsammans sedan jag var 20. Vi hade olika sexuella preferenser, han var pryd och återhållsam. Bla. när jag insåg att jag inte skulle klara av att vara trogen honom livet ut, så valde jag att lämna relationen. Ursäkta, förstår det låter kaxigt men sedan dagen jag blev singel så står män på kö. Men jag väljer män med omsorg. Vill vara ordentligt kåt osv innan jag ligger med någon. Om jag skulle ge hän åt varje tillfälle som gavs så skulle jag nog ligga med 3-5 män i veckan utan att överdriva... Har ett utåtriktat jobb i en mansdominerad bransch, träffar mkt människor mm så det uppstår många tillfällen för nya sociala kontakter... För att svara på din andra fråga - Har levt med en sexuell frustration under de senaste åren, så ja, den dag jag blev singel så har jag varit ute på äventyr. Helt underbart! Livet är för kort för att inte levas!
  • Anonym (-)
    Anonym (Ett antal) skrev 2019-11-08 12:40:47 följande:

Du verkar verkligen unik! Undrar om man har turen att råka på en kvinna som du. Andra kvinnor springer åt andra hållet om de får reda på att man är oskuld.
  • Man 78
    Anonym (tuss123) skrev 2019-11-08 12:46:35 följande:
    Vi var tillsammans sedan jag var 20. Vi hade olika sexuella preferenser, han var pryd och återhållsam. Bla. när jag insåg att jag inte skulle klara av att vara trogen honom livet ut, så valde jag att lämna relationen. Ursäkta, förstår det låter kaxigt men sedan dagen jag blev singel så står män på kö. Men jag väljer män med omsorg. Vill vara ordentligt kåt osv innan jag ligger med någon. Om jag skulle ge hän åt varje tillfälle som gavs så skulle jag nog ligga med 3-5 män i veckan utan att överdriva... Har ett utåtriktat jobb i en mansdominerad bransch, träffar mkt människor mm så det uppstår många tillfällen för nya sociala kontakter... För att svara på din andra fråga - Har levt med en sexuell frustration under de senaste åren, så ja, den dag jag blev singel så har jag varit ute på äventyr. Helt underbart! Livet är för kort för att inte levas!
    Jag har ju alltid 1000 frågor som du märker, tycker ämnet är kul och intressant men ska inte ta upp mera plats i tråden med mitt babbel. Tack för dina svara. Vet hur det är med sexuell frustration. Sexa på du :)
  • Anonym (Cowboy)
    Imponerande... jag låg med en som var lovlig men 24 år yngre än jag... vi hade det bra men hon hade helt klart daddy issues...
  • Kexsmula

Jag hade sex med en gubbe som kunde varit min pappa för ca 3,5 år sedan... Vi inledde ett kortvarigt förhållande, han var dessutom fd missbrukare och tog återfall då och då... På något konstigt vis trodde jag att jag skulle rädda honom och eftersom vi träffades på ett internetforum där jag bad om råd om huruvida jag skulle börja på substitutionsbehandling eller ej. Han tipsade om mottagningen han gick på och eftersom den inte låg i vår stad erbjöd han mig att stötta mig och vi samåkte med tåg varje dag tills han blev utsparkad därifrån. ???? Då tyckte jag förstås ännu mer synd om honom och gjorde allt för att muntra upp honom. Kände en enorm tacksamhet gentemot honom eftersom han hjälpte mig under alla dessa tre månader och mitt hjärta brast när han sa att han hellre vill vara med mig medan vi väntade på tåget hem (då vi fortfarande gick på samma mottagning) eftersom jag fick honom att lättare stå emot om någon ville sälja något till honom.

• Dominant66

En kollega

Bästa väns syster.

Ett ex mamma

Kanske inte helt rätt men man dras ju till det förbjudna:)

• Anonym (H33)
    Anonym (tuss123) skrev 2019-11-08 12:46:35 följande:
    Framförallt har du väl en fitta och ett par tuttar? Mer har aldrig behövts för att få obegränsat med kuk - bara man ser till att snubbarna vet om det!
Svar på tråden Vem är den mest olämpliga ni haft sex med?